Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

stworzenie menu na podstawie danych z sql


Najlepsza odpowiedź Mixtaz, 01.08.2020 19:09

asior saved the day

 

dał wedke a nie rybe, ale jakoś teraz uda mi się ogarnąć temat.

 

ogłaszam że piwko dla niego jak go spotkam  :pije: 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 31.07.2020 22:55

Ok, mam gorącą prośbe. Mam osiągnięcia by xPaw. Wszystko działa jak należy, chciałem do tego stworzyć stosowne menu żeby gracze mogli śledzić postęp swoich osiągnięć, tylko że coś mi się popsuło i wygląda to tak:

 

lMzA7nu.png

 

Zapis jest na sql którego nie ogarniam totalnie i shardcodowałem menu od zera.

 

Proszę o pomoc, za każdą pomocną odpowiedź dam plusik, a jak ktoś znajdzie sposób na rozwiązanie problemu to mogę przelać z 2 dyszki na konto  :gwizd:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.08.2020 00:06

Jesteś pojebany kumplu. Jak już się napijemy razem to Ci przypomne, że zrobiłeś to:

Spoiler

i to niejednokrotnie.

 

Nie napisałeś co jest nie tak. Chodzi o ucięty tekst? Zwiększ 50 na 100, problem rozwiązany lol

 

Numer konta na pw hehe


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 01.08.2020 08:14

Jesteś pojebany kumplu. Jak już się napijemy razem

 

 

nie.

 

 

new achsStrBuffer1[50];
new achsStrBuffer2[50];
new achsStrBuffer3[50];
new achsStrBuffer4[50];
new achsStrBuffer5[50];
new achsStrBuffer6[50];
new achsStrBuffer7[50];
new achsStrBuffer8[50];
new achsStrBuffer9[50];
new achsStrBuffer10[50];
new achsStrBuffer11[50];
new achsStrBuffer12[50];
new achsStrBuffer13[50];
new achsStrBuffer14[50];
new achsStrBuffer15[50];
new achsStrBuffer16[50];
new achsStrBuffer17[50];
new achsStrBuffer18[50];
new achsStrBuffer19[50];
new achsStrBuffer20[50]; 

 

 

wiem o co ci chodzi, wystarczyłoby użyc jednej tablicy znaków do wygenerowania outputu, ale nie tym razem. Gdy tak zrobiłem i dodałem menu itemy pętlą to po otworzeniu menu, pokazywało 20 opcji tylko z osiągnięciem z ostatniej linijki kodu.

 

 

Nie napisałeś co jest nie tak.

 

 

nie raczyłeś spojrzeć na skrina w którym widać że wszystko się zlewa, odblokowane są osiągnięcia których jeszcze nie zdobyłem itd.

 

 

Chodzi o ucięty tekst? Zwiększ 50 na 100

 

 

chyba jedyna pożyteczna informacja, łap plusa

 

 

Numer konta na pw hehe

 

 

:mur:


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.08.2020 10:10


wiem o co ci chodzi, wystarczyłoby użyc jednej tablicy znaków do wygenerowania outputu, ale nie tym razem. Gdy tak zrobiłem i dodałem menu itemy pętlą to po otworzeniu menu, pokazywało 20 opcji tylko z osiągnięciem z ostatniej linijki kodu.

 

Skoro pokazywało tylko jedną opcję, to znaczy, że odwoływałeś się ciągle do tego samego osiągnięcia, nie używałeś widocznie zmiennej licznikowej pętli :| Ale rly, 20 tablic i robienie wszystkiego manualnie - no bez przesady.


  • +
  • -
  • 0

#5 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 01.08.2020 12:07


nie używałeś widocznie zmiennej licznikowej pętli

 

 

chodzi Ci o coś takiego?:

 new itemStrBufferTT[50]
 new numer1[10]

 for(new i = 0; i < sizeof(ItemyTT); i++) {
	num_to_str(i, numer1, 9)
	ItemRegister(itemStrBufferTT, ItemyTT[i][_Opis], ItemyTT[i][_Cena])
	menu_additem(menuTT, itemStrBufferTT, numer1)
 }

Użyłem tego w innym pluginie i śmiga jak należy. A tutaj mam z tym problem..

 

Ogólnie to znalazłem źródło problemu, otóż bezmyślnie kopiując kolejne linijki zapomniałem o podmianie nazwy zmiennej dango osiągnięcia, dlatego zaczęło wszystko zaliczać.

 

Nie mniej moja oferta jest aktualna. Jeżeli ktoś poprawnie będzie w stanie zmergować dane z sql i przenieść je w postaci menu takiego jak wyżej ofc.


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#6 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Napisano 01.08.2020 19:09   Najlepsza odpowiedź

asior saved the day

 

dał wedke a nie rybe, ale jakoś teraz uda mi się ogarnąć temat.

 

ogłaszam że piwko dla niego jak go spotkam  :pije: 


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.08.2020 19:12

Wydrukowane jako dowód w ważnej sprawie w przyszłości.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych