Witam otóż mam pewien problem mianowicie używam tego pluginu https://amxx.pl/topi...tem-by-grzyboo/
I problem jest następujący na nowo trzeba zakładać hasło po zmianie mapy
Ktoś wie jak to naprawić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.03.2020 18:24
Witam otóż mam pewien problem mianowicie używam tego pluginu https://amxx.pl/topi...tem-by-grzyboo/
I problem jest następujący na nowo trzeba zakładać hasło po zmianie mapy
Ktoś wie jak to naprawić?
Napisano 25.03.2020 19:06
sprawdz czy w folderze data/vault zapisuja ci sie pliki oraz zobacz co w nich jest (nvault editor program polecam)
Napisano 25.03.2020 19:15
sprawdz czy w folderze data/vault zapisuja ci sie pliki oraz zobacz co w nich jest (nvault editor program polecam)
Tak znajduje się coś takiego jak
HaslaGraczy.vault
I są w niej dane
Napisano 25.03.2020 21:04
To może coś z pluginem nie tak? nie zmieniałes w nim nic?
Wiem, że dawno temu miałem problem tez z nrs ale nie pamietam czego sie tyczył, wiem ze przerobilem go lekko, spróbuj może mojej przeróbki:
https://github.com/r.../nrs_modded.sma
Napisano 25.03.2020 21:19
To może coś z pluginem nie tak? nie zmieniałes w nim nic?
Wiem, że dawno temu miałem problem tez z nrs ale nie pamietam czego sie tyczył, wiem ze przerobilem go lekko, spróbuj może mojej przeróbki:
Tylko że chciałbym właśnie by nie pokazywało się z automatu o zalozeniu hasła tylko po użyciu komendy /konto tak jak to w pluginie wyżej
Napisano 25.03.2020 21:49
No to prosta przeróbka, wystarczy usunac 3 linijki z plugin_init, dodac tam register ze swoja komenda i podpiac ją do: TaskSpytaj
i usunac jeszcze set_task z client_putinserver
Napisano 25.03.2020 22:00
No to prosta przeróbka, wystarczy usunac 3 linijki z plugin_init, dodac tam register ze swoja komenda i podpiac ją do: TaskSpytaj
i usunac jeszcze set_task z client_putinserver
Troche błędów przy kompilacji wysypało
Ale skompilować sie skompilowało
Użytkownik I am the one who knocks. edytował ten post 25.03.2020 22:01
Napisano 25.03.2020 22:54
proszę kod wrzucac w zalaczniku. bledy/warningi proszę wklejac (najlepiej za pomoca narzedzia 'kod', ktore mozna wybrac z przybornika)
nic tylko testowac
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_show_menu"); register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_vgui_menu"); register_clcmd("jointeam 5", "Zablokuj")
to tez trzeba usunac bo to odpowiada za podmianke menu team
Napisano 25.03.2020 22:58
proszę kod wrzucac w zalaczniku. bledy/warningi proszę wklejac (najlepiej za pomoca narzedzia 'kod', ktore mozna wybrac z przybornika)
nic tylko testowac
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_show_menu"); register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_vgui_menu"); register_clcmd("jointeam 5", "Zablokuj")to tez trzeba usunac bo to odpowiada za podmianke menu team
no własnie bo nie było można wogóle do teamu dołączyć
Napisano 25.03.2020 23:01
proszę kod wrzucac w zalaczniku. bledy/warningi proszę wklejac (najlepiej za pomoca narzedzia 'kod', ktore mozna wybrac z przybornika)
nic tylko testowac
register_message(get_user_msgid("ShowMenu"), "message_show_menu"); register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_vgui_menu"); register_clcmd("jointeam 5", "Zablokuj")to tez trzeba usunac bo to odpowiada za podmianke menu team
a co tymi funckjami?
Raczej usunąć
public menu_chooseteam(id) { if (is_user_connected(id)) { show_motd(id, "addons/amxmodx/data/regulamin.txt", "Regulamin") new menu = menu_create("\rWybierz team:^n", "_menu_chooseteam") new napis[3][32] formatex(napis[0], 31, "\wTT\r [%d]", get_teamplayersnum(1)) formatex(napis[1], 31, "\wCT\r [%d]", get_teamplayersnum(2)) formatex(napis[2], 31, "\wObserwatorzy\r [%d]", get_teamplayersnum(3)) menu_additem(menu, napis[0]) menu_additem(menu, napis[1]) menu_additem(menu, napis[2]) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER) menu_display(id, menu); } } public _menu_chooseteam(id, menu, item) { switch(item) { case 0: engclient_cmd(id, "jointeam", "1"); case 1: engclient_cmd(id, "jointeam", "2"); case 2, 6: engclient_cmd(id, "jointeam", "6") } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED; } ublic message_vgui_menu() { if (get_msg_arg_int(1) != 2) return PLUGIN_CONTINUE return PLUGIN_HANDLED; } public message_show_menu() { static team_select[] = "#Team_Select" static menu_text_code[sizeof team_select] get_msg_arg_string(4, menu_text_code, sizeof menu_text_code - 1) if (!equal(menu_text_code, team_select)) return PLUGIN_CONTINUE return PLUGIN_HANDLED } get_teamplayersnum(team) { new playerCnt; for(new i = 1; i <= MAX_PLAYERS; ++i) { if(!is_user_connected(i) || is_user_hltv(i)) continue; if(team > -1 && get_user_team(i) != team) continue; ++playerCnt; } return playerCnt; }
Użytkownik I am the one who knocks. edytował ten post 25.03.2020 23:26
Napisano 25.03.2020 23:45
tak i wszystkie odwolania do nich tez. one odpowiadaja za blokowanie dolaczania do teamu, pamietaj zeby z plugin init tez usunac
Napisano 26.03.2020 00:00
nadal po zmianie mapy od nowa trzeba wpisac
tak i wszystkie odwolania do nich tez. one odpowiadaja za blokowanie dolaczania do teamu, pamietaj zeby z plugin init tez usunac
nadal po zmianie mapy od nowa hasło trzeba wpisać
Napisano 26.03.2020 02:07
Bug w tym pluginie jest, kazdy moze wejść na jaki chce nick nawet jak haslo jest po prostu wielkosc liter nie jest brana pod uwage.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych