Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie dźwięku do pojedynku na miecze JB


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Spr!Nt3R-Real

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 27.02.2020 03:12

Witam otóż tak z nudów postanowiłem stworzyć sobie pojedynek na miecze świetlne i wpadłem na pomysł by dodać do tego dźwięk. Lecz gdy to zrobiłem zamienia się ogólny dźwięk walenia z pięści... Jak to poprawić? 

Tutaj najważniejsze części kodu :)

new const gSounds[][] = {
 "weapons/knife_hitwall1.wav",
 "weapons/knife_hit1.wav",
 "weapons/knife_hit2.wav",
 "weapons/knife_hit3.wav",
 "weapons/knife_hit4.wav",
 "weapons/knife_slash1.wav",
 "weapons/knife_slash2.wav",
 "weapons/knife_stab.wav"
}

public plugin_precache()
{
JAKIŚ TAM mój kod

// precache the required models
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/v_niebieski.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/p_niebieski.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/v_czerwony.mdl");
	precache_model("models/jb_planeta/lightsaber/p_czerwony.mdl");
	for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
	precache_sound(gSounds[i]);
} 



Dalsza czesc kodu 



public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
 
 {
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hitwall1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit2.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit3.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_hit4.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_slash1.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_slash2.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
  if(equal(sample,"jb_planeta/lightsaber/saber_stab.wav"))
  {        
   emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
 }
 
 return FMRES_IGNORED;
}

Dalej już jest kod z zyczeniami etc. Co robie nie tak?

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.02.2020 08:22

w emit sound dodaj sobie log_amx i wypisz co za dźwięk leci. Wtedy ogarniesz czy moze po prostu nie wchodzi do ifów czy to coś innego.

 

btw, zamiast tyle ifów możesz to wpakować w tablice (te ścieżki) i załatwić jedną pętlą ;)


  • +
  • -
  • 0

#3 Spr!Nt3R-Real

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 27.02.2020 10:17

A mógłbyś mnie nakierować jak to zrobić? :D


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.02.2020 11:50

Musisz kazdy dzwieki ktory uzywasz np ("jb_planeta/lightsaber/saber_hitwall1.wav") wpakowac w tablice, tak jak są zrobione 'gSounds'.

 

I analogicznie jak w plugin_precache musisz zrobić petle ktora bedzie leciala po tej tablicy i sprawdzala po kolei warunki.

 

Co do log_amx to zajrzyj do dokumentacji. mysle ze ogarniesz.


  • +
  • -
  • 0

#5 Spr!Nt3R-Real

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 28.02.2020 06:28

Nie mam pojęcia jak to zrobić xDD Zielony jestem w tych sprawach :/


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych