Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie Monet do Sklepu-Sms by Seek


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Roughster

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.02.2020 16:19

Witam. Używam tego pluginu do monet: https://amxx.pl/topi...3-system-monet/

Do sklepu-sms chciałbym dodać możliwość zakupu tych monet.

 

Plugin dostarczany przez sklep-sms do bezlitosnych monet wygląda tak:

#include <amxmodx>
#include <shop_sms>
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, ilosc);

new const service_id[MAX_SERVICE_ID + 1] = "gxm_bm";
#define PLUGIN "Sklep-SMS: Usluga GXM BM"
#define AUTHOR "SeeK"

public plugin_natives() {
	set_native_filter("native_filter");
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_cfg() {
	ss_register_service(service_id)
}

public ss_service_bought(id, amount) {
	cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+amount);
}

// Zabezpieczenie, jezeli plugin jest odpalony na serwerze bez odpowiednich funkcji
public native_filter(const native_name[], index, trap) {
	if(trap == 0) {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // Rejestrujemy plugin, aby nie bylo na liscie unknown
		pause_plugin();
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Ale jako, że ja używam innego pluginu do monet zmieniłem w tym aktualny natywy i wyszło coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <shop_sms>

native cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet
native cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet

new const service_id[MAX_SERVICE_ID + 1] = "monety";
#define PLUGIN "Sklep-SMS: Usluga MONETY"
#define AUTHOR "SeeK"

public plugin_natives() {
	set_native_filter("native_filter");
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_cfg() {
	ss_register_service(service_id)
}

public ss_service_bought(id, amount) {
	cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+amount);
}

// Zabezpieczenie, jezeli plugin jest odpalony na serwerze bez odpowiednich funkcji
public native_filter(const native_name[], index, trap) {
	if(trap == 0) {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // Rejestrujemy plugin, aby nie bylo na liscie unknown
		pause_plugin();
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

W panelu Sklepu-Sms wygląda to tak:

EKikFAo.png

 

Ale gdy na serwerze ktoś chcę kupić monety i wpisuję kod oraz klika enter wyskakuje błąd:

[SKLEP-SMS] Trwa przeprowadzanie zakupu...
[SKLEP-SMS] Zapytanie zwrocilo bledny http code.

Byłby ktoś w stanie pomóc mi to ogarnąć?


  • +
  • -
  • 0

#2 Roughster

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.02.2020 16:54

Pomyliłem:

To są natywy systemu monet:

register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1);
	register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1);

Plugin od sklepu-sms:

#include <amxmodx>
#include <shop_sms>
native get_user_bm(id);
native set_user_bm(id, ilosc);

new const service_id[MAX_SERVICE_ID + 1] = "gxm_bm";
#define PLUGIN "Sklep-SMS: Usluga GXM BM"
#define AUTHOR "SeeK"

public plugin_natives() {
	set_native_filter("native_filter");
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_cfg() {
	ss_register_service(service_id)
}

public ss_service_bought(id, amount) {
	set_user_bm(id, get_user_bm(id)+amount);
}

// Zabezpieczenie, jezeli plugin jest odpalony na serwerze bez odpowiednich funkcji
public native_filter(const native_name[], index, trap) {
	if(trap == 0) {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // Rejestrujemy plugin, aby nie bylo na liscie unknown
		pause_plugin();
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mój przerobiony:

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <shop_sms>

native cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet
native cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet

new const service_id[MAX_SERVICE_ID + 1] = "monety";
#define PLUGIN "Sklep-SMS: Usluga MONETY"
#define AUTHOR "SeeK"

public plugin_natives() {
	set_native_filter("native_filter");
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public plugin_cfg() {
	ss_register_service(service_id)
}

public ss_service_bought(id, amount) {
	cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+amount);
}

// Zabezpieczenie, jezeli plugin jest odpalony na serwerze bez odpowiednich funkcji
public native_filter(const native_name[], index, trap) {
	if(trap == 0) {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); // Rejestrujemy plugin, aby nie bylo na liscie unknown
		pause_plugin();
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I błąd po wpisaniu kodu taki sam jak w temacie.

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Misiu.

    Kochanek DarkGL

  • Power User

Reputacja: 174
Profesjonalista

  • Postów:539
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 05.03.2020 14:54

Napisz to tutaj 

https://github.com/g...-amxmodx/issues


  • +
  • -
  • 0

PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami

 

Tatusiek serwerów:

[ONLY DD2 #2] 1shot2kill.pl

[ONLY DD2] PoGrywamy.pl

Przyjmuje płatne zlecenia!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych