Witam, czy byłby ktoś wstanie rozwiązać problem tego pluginu? Chodzi o to aby w nowej rundzie one znikały, a nie pozostawały
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Naprawa kolorowych smoke
#1
Napisano 17.02.2020 01:48
#2
Napisano 17.02.2020 05:08
powinno dzialac
Załączone pliki
Użytkownik vanillah edytował ten post 17.02.2020 05:08
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
#3
Napisano 17.02.2020 06:22
powinno dzialac
Niestety nie działa Dymy nadal pozostają w nowej rundzie.
@edit
Można powiedzieć że raz znikają, a raz zostają
Użytkownik PanNieznajomy edytował ten post 17.02.2020 06:26
#4
Napisano 17.02.2020 18:45
a teraz?
Załączone pliki
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
#5
Napisano 17.02.2020 20:34
a teraz?
Niestety nic
Znalazłem taki kod i działa on poprawnie lecz posiada tylko 1 smoke :y
#include <amxmodx> #include <engine> #include <fakemeta> #if !defined write_coord_f #define write_coord_f(%1) engfunc( EngFunc_WriteCoord, %1 ) #endif #define VERSION "1.06" #define SMOKE_SPRITE "sprites/gas_puff_01r.spr" new const g_szClassname[] = "custom_smoke"; new g_fwid new g_evCreateSmoke; new g_szSmokeSprite; new g_Cvar_Enabled; new g_Cvar_Duration; new g_Cvar_CountSprites; new g_Clear; new g_iCvar_Enebled; new g_iCountSprites; public plugin_init( ) { register_plugin( "Custom Smoke", VERSION, "bionext" ); g_Clear = 0; g_iCvar_Enebled = 0; g_Cvar_Enabled = register_cvar( "sv_customsmoke", "1" ); g_Cvar_Duration = register_cvar( "sv_smokeduration", "10.0" ); g_Cvar_CountSprites = register_cvar( "sv_smokespritescount", "100" ); unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1); register_think( g_szClassname, "FwdThink_BlackSmoke" ); register_forward(FM_PlaybackEvent, "FwdPlaybackEvent"); register_logevent("FwdClear", 2, "1=Round_End"); register_logevent("FwdStart", 2, "1=Round_Start"); register_event("TextMsg", "FwdClear", "a", "2=#Game_will_restart_in","2=#Game_Commencing"); } public FwdClear( ) { g_Clear = 1; } public FwdStart( ) { g_iCvar_Enebled = get_pcvar_num( g_Cvar_Enabled ); g_Clear = 0; } public plugin_precache( ) { g_szSmokeSprite = precache_model( SMOKE_SPRITE ); g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "FwdPrecacheEvent", 1); force_unmodified(force_exactfile, {0,0,0},{0,0,0}, SMOKE_SPRITE); } public FwdPlaybackEvent( iFlags , iEntity , iEventindex, Float:fDelay, Float:vOrigin[3], Float:vAngles[3], Float:fParam1, Float:fParam2, iParam1, iParam2, iBparam1, iBparam2 ) { if(iEventindex != g_evCreateSmoke || iBparam2 || !g_iCvar_Enebled) return FMRES_IGNORED; new iEnt = create_entity( "info_target" ); if( !iEnt ) return FMRES_IGNORED; g_iCountSprites = get_pcvar_num( g_Cvar_CountSprites ); new Float:fDuration = get_pcvar_float( g_Cvar_Duration ); entity_set_string( iEnt, EV_SZ_classname, g_szClassname ); entity_set_float( iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime( )); entity_set_vector( iEnt, EV_VEC_origin, vOrigin ); entity_set_float( iEnt, EV_FL_animtime, fDuration ); return FMRES_SUPERCEDE; } public FwdPrecacheEvent(type, const name[]) { if (equal("events/createsmoke.sc", name)) { g_evCreateSmoke = get_orig_retval(); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } public FwdThink_BlackSmoke( iEntity ) { if( !is_valid_ent( iEntity ) ) return PLUGIN_CONTINUE; if( g_Clear > 0 ) { entity_set_int( iEntity,EV_INT_flags, FL_KILLME ); return PLUGIN_CONTINUE; } new Float:vOrigin[3]; entity_get_vector( iEntity, EV_VEC_origin, vOrigin ); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ); write_byte( TE_FIREFIELD ); write_coord_f( vOrigin[ 0 ] ); write_coord_f( vOrigin[ 1 ] ); write_coord_f( vOrigin[ 2 ] + 50 ); write_short( 100 ); write_short( g_szSmokeSprite ); write_byte( g_iCountSprites ); write_byte( TEFIRE_FLAG_ALPHA ); write_byte( 11 ); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ); write_byte( TE_FIREFIELD ); write_coord_f( vOrigin[ 0 ] ); write_coord_f( vOrigin[ 1 ] ); write_coord_f( vOrigin[ 2 ] + 50 ); write_short( 150 ); write_short( g_szSmokeSprite ); write_byte( 10 ); write_byte( TEFIRE_FLAG_ALPHA | TEFIRE_FLAG_SOMEFLOAT ); write_byte( 11 ); message_end( ); new Float:time = entity_get_float(iEntity,EV_FL_animtime); time = time - 1.0; if( time > 0.0 ) { entity_set_float( iEntity, EV_FL_nextthink, get_gametime( ) + 1.0 ); entity_set_float( iEntity, EV_FL_animtime, time ); } else { entity_set_int( iEntity,EV_INT_flags, FL_KILLME ); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#6
Napisano 19.02.2020 00:26
chodzi ci o to ze chcesz wiecej kolorkow jak w tym 1wszym ta?
Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah
#7
Napisano 19.02.2020 00:35
chodzi ci o to ze chcesz wiecej kolorkow jak w tym 1wszym ta?
No tak, jak próbowałem to dodać to kolory się zmieniały jak granat wybuchł :y
#8
Napisano 19.02.2020 10:02
Dodaj sobie zawartość z pluginu który podałeś do swojego obecnego pluginu związaną z g_Clear - służy to za czyszczenie.
PoGrywamy.pl - Pograj Razem Z Nami
Tatusiek serwerów:
Przyjmuje płatne zlecenia!
#9
Napisano 19.02.2020 14:59
Dodaj sobie zawartość z pluginu który podałeś do swojego obecnego pluginu związaną z g_Clear - służy to za czyszczenie.
Próbowałem tak zrobić i niestety smoków nie usuwało
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych