Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Edycja Weapons Physics

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 viper367

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 76
Zaawansowany

  • Postów:443
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 17.01.2020 11:52

Witam

jako ze z amxx jestem jeszcze lamus pisze z prośbą do was 

Tworze mapy do cs i głównym moim naciskiem jest jakość audio-wizualna oczywiscie jak na standard goldsrc

lecz od początku jest cos co nie daje mi spokoju 

brak fizyki dla modeli

i tutaj pytanie do was

jest możliwość zmodyfikowania pluginu 

weapon_physic lub jakiegoś podobnego aby działał na encje cycler/cycler_sprite na mapie - najlepiej jakby odczytywał nazwe i na tej podstawie ustalał fizyke  - cieżar prędkość oraz tym podobne

chciałbym taki plugin dodawać razem z mapami i tutaj jesli admin by sb zażyczył fizyke dodaje plugin amxx

jesli nie to obiekty są stałe

Jest cos takiego możliwe ?

 

https://amxx.pl/topi...weapon-physics/


Użytkownik viper367 edytował ten post 17.01.2020 11:53

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych