Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model noża dla vipa JailBreak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 papaja7

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 16.11.2019 22:58

Witam. Mam trochę pytanie a zarazem problem z modelem noza dla vipa. Jak dodaje plugin na model noza jakby "osobno"
To tylko mam w TT ten model, ale już w CT mam zwykłą pałkę. Bo widzę, że jest tylko na jedną stronę dodany ten model, a jak dodać do CT? Bo tego juz Nie wiem.

public CurWeapon(id) {

new wpn = read_data(2)
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
}
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.11.2019 23:25

Prawdopodobnie model pałki nadpisuje ten twój model noża. Trzeba to połączyć i zrobić w jednej funkcji.

 

Daj kod, w którym jest ustawiany model pałki.

 

Pozdrawiam serdecznie.


  • +
  • -
  • 0

#3 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 08:12

Właśnie z tym jest ten problem, że nie wiem gdzie jest ustawiony ten model pałki.


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.11.2019 09:41

Szukaj po modelu. Sprawdź jak się nazywa model pałki. A potem szukaj takiej nazwy pliku w .sma
  • +
  • -
  • 0

#5 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 10:57

palka w modelach nazywa sie v_palka p_palka a w .sma juz nie ma, chyba że źle szukam.

@EDIT

 

tu są z .sma

 

new bool:mode_gracza[7];
 
enum
{
V_PALKA = 0,
P_PALKA,
V_PIESCI,
P_PIESCI,
V_REKAWICE,
P_REKAWICE
}
new SzModels[6][128];
 
public plugin_precache()
{
SzModels[V_PALKA] = "models/jb_cypis/v_palka.mdl";
SzModels[P_PALKA] = "models/jb_cypis/p_palka.mdl";
SzModels[V_PIESCI] = "models/jb_cypis/v_piesci.mdl";
SzModels[P_PIESCI] = "models/jb_cypis/p_piesci.mdl";
SzModels[V_REKAWICE] = "models/jb_cypis/v_rekawice.mdl";
SzModels[P_REKAWICE] = "models/jb_cypis/p_rekawice.mdl";
 
precache_model(SzModels[V_PALKA]);
precache_model(SzModels[P_PALKA]);
precache_model(SzModels[V_PIESCI]);
precache_model(SzModels[P_PIESCI]);
precache_model(SzModels[V_REKAWICE]);
precache_model(SzModels[P_REKAWICE]);

Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 11:01

  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.11.2019 13:10

No to to.

Poszukaj teraz w której funkcji jest używane ' SzModels[V_PALKA] ' i ją podeślij


  • +
  • -
  • 0

#7 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 14:01

chyba to, ale nie wiem 

 

 

public WeaponKnife(ent)
{
new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
 
if(!is_user_alive(id))
return;
 
if(cs_get_user_shield(id))
return;
 
if(gTeam[id] == 1 && !mode_gracza[WALKA])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PIESCI]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PIESCI]);
}
else if(gTeam[id] == 1 && mode_gracza[WALKA])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_REKAWICE]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_REKAWICE]);
}
else if(gTeam[id] == 2)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PALKA]);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PALKA]);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#8 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 14:13

#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_event
("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
    precache_model(v_Bron_Knife);
    precache_model(p_Bron_Knife);
}
public CurWeapon(id) {
    
    
new wpn = read_data(2)
    if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
        set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
        set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
    }
}

 

 

 

to jest dokładnie ten plugin na zmienianie modelu noza tylko że nie dodałem tej góry


  • +
  • -
  • 0

#9 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.11.2019 15:41

funkcje WeaponKnife w pluginie od jb zamień na tą:

public WeaponKnife(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(cs_get_user_shield(id))
		return;

	if(get_user_flags(id) & VIP){
		set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
		set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
		return;
	}

	switch(gTeam[id]){
		case 1:{
			if(!mode_gracza[WALKA]){
				set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PIESCI]);
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PIESCI]);
			}else{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_REKAWICE]);
				set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_REKAWICE]);
			}
		}
		case 2:{
			set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PALKA]);
			set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PALKA]);
		}
	}
}

To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define

#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */

i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:

    precache_model(v_Bron_Knife);
    precache_model(p_Bron_Knife);

  • +
  • -
  • 0

#10 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 20:22

To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */


/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */

i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:

    precache_model(v_Bron_Knife);
    precache_model(p_Bron_Knife);

a te mam dodać do tego pliku .sma z tą zmienną public WeaponKnife?

czy do "swojego pliku" .sma dodać? Bo chcę się upewnić

 

 

@EDIT

 

błedy w kompilacji .sma

 

//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(1088) : error 017: undefined symbol "VIP"
jail_api_jailbreak.sma(1089) : error 017: undefined symbol "v_Bron_Knife"
jail_api_jailbreak.sma(1090) : error 017: undefined symbol "p_Bron_Knife"
scripting WINDOWS\jail_api_jailbreak.sma(1090 -- 1091) : error 088: number of arguments does not match definition
//
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\jail_api_jailbreak.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 1,28 sec
// ----------------------------------------
 
 
Press enter to exit ...
 
 
@EDIT
jak dałem to do tego samego pluginu to co mi pisałeś to mi to wyskoczylo
 
//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(261) : warning 217: loose indentation
jail_api_jailbreak.sma(264) : warning 217: loose indentation
// Header size:           5224 bytes
// Code size:            66592 bytes
// Data size:            50900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:  139100 bytes
//
// 2 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 2,56 sec
// ----------------------------------------

 


Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 20:41

  • +
  • -
  • 0

#11 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.11.2019 20:38

teraz plugin na zmiane modelu bedzie zbedny, wszystko przenosimy do tego jednego, w którym jest obsługa tych przypadków

 

Błędy wynikają z nie dodania linijek o ktorych pisalem

 

czyli wszystko robisz w pliku który zawietał funkcje WeaponKnife


  • +
  • -
  • 0

#12 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 20:42

edytowalem i mi wyskoczylo to co wyzej 


  • +
  • -
  • 0

#13 papaja7

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Paweł
Offline

Napisano 17.11.2019 20:44

ale mi skompilowało tylko że ten śmieszny błąd wyskoczył

 

//// jail_api_jailbreak.sma
jail_api_jailbreak.sma(261) : warning 217: loose indentation
jail_api_jailbreak.sma(264) : warning 217: loose indentation
// Header size:           5224 bytes
// Code size:            66592 bytes
// Data size:            50900 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
// Total requirements:  139100 bytes
//
// 2 Warnings.
// Done.
//
// Compilation Time: 2,56 sec
// ----------------------------------------
 
 
@EDIT
 
ten śmieszny błąd nic nie robi to dziwne prawda?
 
a jeśli dodam jeszcze jedno bo na super vipa to za działa ?
 
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */
 
 
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacjal/v_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacjal/p_knife.mdl";    /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */

 


Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 20:54

  • +
  • -
  • 0

#14 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 17.11.2019 21:04

to tylko warning, możesz olać.

Dla super vipa trzeba osobne zmienne z modelami, osobnego #define z flagą i modyfikacje funkcji WeaponKnife


  • +
  • -
  • 0

#15 Aexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.11.2019 15:26

if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){

A problemem nie jest tutaj czasem to, ze stawiasz warunek, żeby ustawić ten model tylko w drużynie TT?
Zamień na coś takiego i powinno śmigać.
if(get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE)
  • +
  • -
  • 1

1228979531_oie_291885ZfujEGiH(1).png.af1





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych