Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Model noża dla vipa JailBreak
#1
Napisano 16.11.2019 22:58
To tylko mam w TT ten model, ale już w CT mam zwykłą pałkę. Bo widzę, że jest tylko na jedną stronę dodany ten model, a jak dodać do CT? Bo tego juz Nie wiem.
public CurWeapon(id) {
new wpn = read_data(2)
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
}
}
#2
Napisano 16.11.2019 23:25
Prawdopodobnie model pałki nadpisuje ten twój model noża. Trzeba to połączyć i zrobić w jednej funkcji.
Daj kod, w którym jest ustawiany model pałki.
Pozdrawiam serdecznie.
#3
Napisano 17.11.2019 08:12
Właśnie z tym jest ten problem, że nie wiem gdzie jest ustawiony ten model pałki.
#4
Napisano 17.11.2019 09:41
#5
Napisano 17.11.2019 10:57
palka w modelach nazywa sie v_palka p_palka a w .sma juz nie ma, chyba że źle szukam.
@EDIT
tu są z .sma
Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 11:01
#6
Napisano 17.11.2019 13:10
No to to.
Poszukaj teraz w której funkcji jest używane ' SzModels[V_PALKA] ' i ją podeślij
#7
Napisano 17.11.2019 14:01
chyba to, ale nie wiem
#8
Napisano 17.11.2019 14:13
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(v_Bron_Knife);
precache_model(p_Bron_Knife);
}
public CurWeapon(id) {
new wpn = read_data(2)
if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife)
set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife)
}
}
to jest dokładnie ten plugin na zmienianie modelu noza tylko że nie dodałem tej góry
#9
Napisano 17.11.2019 15:41
funkcje WeaponKnife w pluginie od jb zamień na tą:
public WeaponKnife(ent) { new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4); if(!is_user_alive(id)) return; if(cs_get_user_shield(id)) return; if(get_user_flags(id) & VIP){ set_pev(id, pev_viewmodel2, v_Bron_Knife) set_pev(id,pev_weaponmodel2, p_Bron_Knife) return; } switch(gTeam[id]){ case 1:{ if(!mode_gracza[WALKA]){ set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PIESCI]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PIESCI]); }else{ set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_REKAWICE]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_REKAWICE]); } } case 2:{ set_pev(id, pev_viewmodel2, SzModels[V_PALKA]); set_pev(id, pev_weaponmodel2, SzModels[P_PALKA]); } } }
To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define
#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */ new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */
i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:
precache_model(v_Bron_Knife); precache_model(p_Bron_Knife);
#10
Napisano 17.11.2019 20:22
To dodaj sobie w tym samym pliku gdzieś na górze pod #define#define VIP ADMIN_LEVEL_H /* tutaj zmieniamy flange vipa */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */ new const v_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ new const p_Bron_Knife[] = "models/lokalizacja/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli */ /* -------------------------------------------------------------------------------------- */i do plugin_precache dodaj te dwie linijki:
precache_model(v_Bron_Knife); precache_model(p_Bron_Knife);
a te mam dodać do tego pliku .sma z tą zmienną public WeaponKnife?
czy do "swojego pliku" .sma dodać? Bo chcę się upewnić
@EDIT
błedy w kompilacji .sma
Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 20:41
#11
Napisano 17.11.2019 20:38
teraz plugin na zmiane modelu bedzie zbedny, wszystko przenosimy do tego jednego, w którym jest obsługa tych przypadków
Błędy wynikają z nie dodania linijek o ktorych pisalem
czyli wszystko robisz w pliku który zawietał funkcje WeaponKnife
#12
Napisano 17.11.2019 20:42
edytowalem i mi wyskoczylo to co wyzej
#13
Napisano 17.11.2019 20:44
ale mi skompilowało tylko że ten śmieszny błąd wyskoczył
Użytkownik papaja7 edytował ten post 17.11.2019 20:54
#14
Napisano 17.11.2019 21:04
to tylko warning, możesz olać.
Dla super vipa trzeba osobne zmienne z modelami, osobnego #define z flagą i modyfikacje funkcji WeaponKnife
#15
Napisano 18.11.2019 15:26
A problemem nie jest tutaj czasem to, ze stawiasz warunek, żeby ustawić ten model tylko w drużynie TT?if(get_user_team(id) == 1 && get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE){
Zamień na coś takiego i powinno śmigać.
if(get_user_flags(id) & VIP && wpn == CSW_KNIFE)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych