Który z parametrów wiadomości SayText zawiera wiadomość którą napisał gracz na chacie ? Czy ta wiadomość zawiera w sobie nick, prefix, dwukropek itd... czy tylko samą treść ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Parametry SayText
#1
Napisano 07.10.2019 17:02
#2
Napisano 07.10.2019 18:12
//.. register_clcmd( "say", "Czat" ); //.. public Czat( id ) { new Wiadomosc[191]; read_args( Wiadomosc, charsmax(Wiadomosc) ); }
W zmiennej Wiadomosc masz to co napisał gracz na say. Bez nicku dwukropku itd.
#3
Napisano 07.10.2019 18:17
Chyba źle zrozumiałeś...
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id); write_byte(senderid); write_string("text"); write_string("text"); write_string("text"); message_end();
Który parametr (1-4) przechowuje wiadomość i jak ta wiadomość wygląda (z nickiem/sam tekst) ?
Użytkownik csMaster edytował ten post 07.10.2019 18:18
#4
Napisano 07.10.2019 18:38
A to 1 argument jest typu int i jest to id gracza a reszta stringi, wiadomość to argument 4 (bez nicku i dwukropku).
A jeśli chcesz sprawdzić resztę argumentów to musisz je pobrać i sobie jakoś wypisać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych