public client_connect(id){ if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){ get_user_name(id, nick, 63) client_cmd(id, "exec /tester.cfg")Tak wygląda kawałek kodu i jak widać mamy client_cmd... przy wchodzeniu na serwer gracz widzi, że serwer próbuje otworzyć jakiś plik (zakładamy, że go nie posiada). I tu pytanie. Da się to jakoś ukryć? Zaznaczę, że na scriptingu się nie znam (robię metodą kopiowania).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ukrycie funkcji client_connect
Temat rozp. Aezakmi, 06.11.2009 23:22
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.11.2009 23:22
Witam. Chciałbym, aby przy wchodzeniu na serwer nie było widać, jakie procesy są wykonywane na wchodzącym graczu tzn.
#2
Napisano 06.11.2009 23:34
No chyba niezbyt to wykonalne.
Bo komenda musi zostać wysłana do konsoli gracza.
Można wy dać clear'a konsoli ale to chamskie zagranie i będzie widać że coś jest nie tak.
Bo komenda musi zostać wysłana do konsoli gracza.
Można wy dać clear'a konsoli ale to chamskie zagranie i będzie widać że coś jest nie tak.
#3
Napisano 06.11.2009 23:46
Tzn. jak clear konsoli ? Mógłbym chociaż sprawdzić, może mi się spodoba. Jak możesz to wytłumacz. Dzięki.
#4
Napisano 06.11.2009 23:51
client_cmd(id, "cls");
#5
Napisano 07.11.2009 00:01
Hmm. Gdzie to umieścić w moim kodzie, tym co podałem?
#6
Napisano 07.11.2009 01:45
pod tym co podales
client_cmd(id, "clear");
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych