Witam,
Jak skonfigurować Reunion tak, aby nie generował losowego SteamID dla graczy Non-Steam i byli by widoczni w komendzie "status" jako np. VALVE_ID_LAN?
Użytkownik koszula93 edytował ten post 19.08.2019 16:47
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.08.2019 16:45
Witam,
Jak skonfigurować Reunion tak, aby nie generował losowego SteamID dla graczy Non-Steam i byli by widoczni w komendzie "status" jako np. VALVE_ID_LAN?
Użytkownik koszula93 edytował ten post 19.08.2019 16:47
Napisano 19.08.2019 17:08
Napisano 19.08.2019 18:43
# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_RevEmu = 1 # For players having RevEmu 2013 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_RevEmu2013 = 1 # For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SC2009 = 1 # For players having old revEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_OldRevEmu = 1 # For players having hCupa's SteamEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SteamEmu = 1 # For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_AVSMP = 1 # For SETTI ServerScanner # default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3] cid_Setti = 3 # For SXEI Clients # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SXEI = 1 # For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SSE3 = 1
zmieniasz jedynki na:
10 = valve_id_lan
8 = steam_id_lan
btw. co to jest generowanie sid przez HW? jest to bezpieczne czy raczej nie patrząc po tym temacie?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych