Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie vipa w trakcie gry


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiktor000

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
Offline

Napisano 11.08.2019 22:29

Cześć przerobił by mi ktoś ten plugin, że jak dodam vipa komuś w ciągu gry pluginem który ma set_user_flags(id) = admin level h, jakoś tak to żeby go było widać w tym hudzie pod komendą /vips 
 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

#define g_Buffer 1536

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_concmd("vip_informacje","ShowMotd",ADMIN_USER,"Opis komendy") 
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), CS_ARMOR_VESTHELM);
	new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	++fbnum;
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
	if(gRound>=2){
		StripWeapons(id, Secondary);
		give_item(id, "weapon_deagle");
		give_item(id, "ammo_50ae");
		weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
		if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?6:3),100));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
	
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
	
	show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public bomb_defused(id){
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
	}
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2019 05:19

Na sam koniec dodaj to:

public plugin_natives(id){
	register_native("set_player_vip", "amxbans_admin_connect", 1)
}

I w swoim pluginie dwie rzeczy trzeba.

Na samej górze pod inlucami dodaj:

native set_player_vip(id);

I tam gdzie ustawiasz flage graczowi to jeszcze musisz wywołać: set_player_vip(id);


  • +
  • -
  • 0

#3 wiktor000

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:43
Offline

Napisano 12.08.2019 07:34

Mam coś takiego 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 

 
 
native set_player_vip(id); 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Kup vipa", "1.0", "savage")
    register_clcmd("vip_kup", "ShowMenu");
    register_clcmd("say /vipbuy", "ShowMenu")
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
 
    
 
}
 
public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Czy na pewno chcesz kupic konto VIP za 1000 monet?", "mh_MyMenu");

	menu_additem(menu, "Tak", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "Nie", "", 0); // case 1

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: {
if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 1000);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
	set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

		case 1: client_print(id, print_chat, "[VIP]Zakup konta VIP zostal anulowany!");
	}

	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
} 
public vip_buy(id)
{
    
    if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 10);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UsunVipa(id){
new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[UWAGA]Twoj zakupiony VIP wlasnie stracil waznosc :( ");

}

i plugin teraz w ogóle nie działa jak dodałem set_player_vip(id); i native set_player_vip(id);

 


  • +
  • -
  • 0

#4 Hiko

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:302
Offline

Napisano 12.08.2019 12:43

Mam coś takiego 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 

 
 
native set_player_vip(id); 
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
 
public plugin_init()
{
    register_plugin("Kup vipa", "1.0", "savage")
    register_clcmd("vip_kup", "ShowMenu");
    register_clcmd("say /vipbuy", "ShowMenu")
	set_task(30.0, "UsunVipa", .flags="d")
 
    
 
}
 
public ShowMenu(id)
{
	new menu = menu_create("Czy na pewno chcesz kupic konto VIP za 1000 monet?", "mh_MyMenu");

	menu_additem(menu, "Tak", "", 0); // case 0
	menu_additem(menu, "Nie", "", 0); // case 1

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

	menu_display(id, menu, 0);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public mh_MyMenu(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	switch(item)
	{
		case 0: {
if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 1000);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
	set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

		case 1: client_print(id, print_chat, "[VIP]Zakup konta VIP zostal anulowany!");
	}

	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
} 
public vip_buy(id)
{
    
    if(cod_get_user_coins(id)<10)
    {
        ColorChat(id, RED, "Nie masz wystarczajacej ilosc monet, aby tego dokonac. Potrzeba %i Monet.", 10);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }   
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        ColorChat(id, RED, "Posiadasz juz VIP'a");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
	new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
set_player_vip(id);
    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10);
    ColorChat(id, RED, "Wlasnie zakupiles vipa");
	
    

    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public UsunVipa(id){
new Nik[32];
	get_user_name(id, Nik, 31);
    remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
    ColorChat(0, TEAM_COLOR, "[UWAGA]Twoj zakupiony VIP wlasnie stracil waznosc :( ");

}

i plugin teraz w ogóle nie działa jak dodałem set_player_vip(id); i native set_player_vip(id);

polecam poczytać o natywach od asiora : https://amxx.pl/topi...ie/#entry760517


  • +
  • -
  • 0

POMAGAM NA ILE TYLKO POTRAFIĘ !

 

 


#5 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.08.2019 14:24

a do vip.sma dodales register_native który podałem?

amxx plugins w konsole i zobacz czy twoje pluginy są poprawnie ząładowane


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych