Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodawac Kolejno Poziomy pomoc


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 17.06.2019 20:54

Witajcie drodzy amxxowicze. W poscie proszę o wyrozumiałosć.

 

chodzi tutaj oto aby ktoś chętny naoisał mi co i jak robic aby dodawac kolejne poziomy do Gunxpmoda.Wiem ze to w chu* pisania ale myśle ze ktos jest tutaj na pewno wporządku i pomoże.

Licze na was  :google:


  • +
  • -
  • 0

#2 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 17.06.2019 21:08

Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.

Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.


  • +
  • -
  • 0

#3 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 17.06.2019 21:21

Ja chcąc mieć max np. 50 lvl i coś co przypomina gunxpmoda wolałem napisać od nowa expmoda niż dodawać poziomy w tym gunxpmodzie.

Tam jest mnóstwo kodu a żeby dodać kolejne levele trzeba zmieniać bardzo bardzo wiele rzeczy.

wonsz a jakaśpomoc,poradnik czy cos od czego zaczaci sb poradzic??


  • +
  • -
  • 0

#4 wonsz żeczny

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:254
  • Imię:Wonsz
  • Lokalizacja:Żeka
Offline

Napisano 18.06.2019 11:46

#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Wonsz żeczny"

#define MAXPOZIOM 100

new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ]

new vault, HUD

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

	HUD = CreateHudSyncObj()
	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 
}

public DeathMsg()
{
	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

	if( Zabojca == Ofiara )
		return PLUGIN_HANDLED

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{
		DodajExp( Zabojca )
		SprawdzPoziom( Zabojca )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public DodajExp( wonsz )
{
	if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H )
	{
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20
	} else {
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10
	}
}

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ zeka ] ++
}

public WymaganyExp( cyka )
{
	return power(cyka, 2) * 25
	// tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom
}

public Gracz( id )
{
	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

public WczytajExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 
}

public ZapiszExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

public PokazHUD( id )
{
	if( !Gracz( id ) )
		return PLUGIN_HANDLED

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) )

	return PLUGIN_HANDLED
}

Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.

Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.


  • +
  • -
  • 0

#5 DeszczNaBetonie

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Ksywa BETON
  • Lokalizacja:Za Bramą
Offline

Napisano 18.06.2019 20:36

#include <amxmodx>
#include <nvault>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Wonsz żeczny"

#define MAXPOZIOM 100

new Exp[ 33 ], Poziom[ 33 ]

new vault, HUD

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

	HUD = CreateHudSyncObj()
	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 
}

public DeathMsg()
{
	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

	if( Zabojca == Ofiara )
		return PLUGIN_HANDLED

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{
		DodajExp( Zabojca )
		SprawdzPoziom( Zabojca )
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public DodajExp( wonsz )
{
	if( get_user_flags( wonsz ) & ADMIN_LEVEL_H )
	{
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 20
	} else {
		Exp[ wonsz ] = Exp[ wonsz ] + 10
	}
}

public SprawdzPoziom( zeka )
{
	while( Exp[ zeka ] >= WymaganyExp( Poziom[ zeka ] ) && Poziom[ zeka ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ zeka ] ++
}

public WymaganyExp( cyka )
{
	return power(cyka, 2) * 25
	// tutaj poziom gracza bedzie podniesiony do potegi 2 oraz pomnozony przez 25 co da nam wymagany exp na kolejny poziom
}

public Gracz( id )
{
	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

public WczytajExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 
}

public ZapiszExp( id )
{
	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

public PokazHUD( id )
{
	if( !Gracz( id ) )
		return PLUGIN_HANDLED

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], WymaganyExp( Poziom[ id ] ) )

	return PLUGIN_HANDLED
}

Tutaj masz prostego expmoda z mojego poradnika.

Przyda Ci się jeszcze tworzenie menu:

https://amxx.pl/topi...tworzenie-menu/

Jak z czymś będziesz miał problem to pisz.

 

najleopoiej jak podasz kontakt GG


dasiek (24.06.2019 13:45):
Prosisz o pomoc na forum, rozwiąż sprawę na forum.

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych