Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Problem z klasa

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Majster02

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 17.05.2019 23:54

Witam mam problem z klasa nie dziala 1/1 z He 
 

kod:

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HEGRENADE (1<<24)   


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Gladiator [P]";
new const opis[]    = "Dodatkowe 15(+int) obrazen z M4A1 oraz AK47,Dodatkowy exp za fraga,HP za fraga,widzi wrogow na radarze";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new bool:ma_klase[33];
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new MaxHP = 255; //Ile gracz moze miec maksymalnie HP
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

        g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
        g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
   
        set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Gladiator [P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
   
	return COD_CONTINUE;
}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
    
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_HEGRENADE)
         cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
    return HAM_IGNORED;
}

public Death(id) //Oto nasz event
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!ma_klase[attacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+40); //wartosc 20 zmieniamy (Tyle dodatkowego expa)

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DeathMsg()
{

    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && ma_klase[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim))
    {
    
        Dajhp(killer, victim);

    }
    
}

public Dajhp(kid, vid)
{

    set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+15, MaxHP)); //Za XX wstawiamy ile HP ma dostać za fraga

}

public radar_scan(id)
{
    new PlayerCoords[3];
                
    for (new id=1; id<=32; id++)
    {
        if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                        
        for (new i=1;i<=32;i++)
        {       
            if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
            
            get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
            write_byte(id)
            write_byte(i)           
            write_coord(PlayerCoords[0])
            write_coord(PlayerCoords[1])
            write_coord(PlayerCoords[2])
            message_end()
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
            write_byte(i)
            message_end()
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Paweł.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:284
  • Steam:steam
Offline

Napisano 18.05.2019 01:38

Sprawdzałeś? https://amxx.pl/topi...-setparamfloat/

 


  • +
  • -
  • 0

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.05.2019 07:57

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.<br />Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.<br /><br />Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.<br />Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.<br /><br />Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych