Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prosba o kilka klas

klasa

Najlepsza odpowiedź O'Zone, 05.05.2019 16:27

Pierwsza klasa to właściwie 1 do 1 to, co posiada jako umiejętność Obrońca - tam dodatkowo dodane jest widzenie min.

Zresztą Majster02 podał już także link do gotowego kodu.

 

Co do drugiej, wystarczy zajrzeć do funkcji take_damage w cod_mod.sma i odszukać formułę redukcji obrażeń, która jest bardzo prosta:

damage -= damage * (get_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

Jest to redukcja procentowa, więc odwrócona formuła będzie wyglądać tak:

new Float:percent = (cod_get_user_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

damage += damage * percent / (1.0 - percent);

Należy oczywiście wziąć poprawkę na to, że wynik tej odwróconej formuły będzie niedokładny, jeśli item / klasa ofiary ma dodatkowo inne bonusy wpływające na obrażenia.

 

Klasa 3 i 4 to umiejętności, które są wbudowane w silnik i użyte chociażby w klasach Elektryk i Chemik.

 

Naprawdę mógłbyś się chociaż wysilić i spróbować zaznajomić z dokumentacją silnika, którego używasz, a także przejrzeć gotowe klasy / itemy nie tylko w moim modzie,

ale i tutaj na forum, bo w zdecydowanej większości przypadków już zostało to zrobione.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 27.04.2019 17:44

Prośba o kilka klas pod tą paczkę https://amxx.pl/topi...e-3#entry757240

 

KLASA 1.

NAME         "1"
DESCRIPTION  "Widzi niewidzialnych."
 

KLASA 2.

NAME         "2"
DESCRIPTION  "Zadane obrażenia nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika."
 

KLASA 3.

NAME         "3"
DESCRIPTION  "1/x na podpalenie przeciwnika bron ."
 

KLASA 4.

NAME         "4"
DESCRIPTION  "1/x na zatrucie przeciwnika bron."
 

 

 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 


#2 Destru

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Adam
Offline

Napisano 05.05.2019 14:36

Moge zrobic ale odplatnie
  • +
  • -
  • 0

#3 Majster02

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
Offline

Napisano 05.05.2019 15:46

Wszystko jest na amxx. widzi niewidzialnych https://amxx.pl/topi...niewidzialnych/


  • +
  • -
  • 0

#4 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.05.2019 16:27   Najlepsza odpowiedź

Pierwsza klasa to właściwie 1 do 1 to, co posiada jako umiejętność Obrońca - tam dodatkowo dodane jest widzenie min.

Zresztą Majster02 podał już także link do gotowego kodu.

 

Co do drugiej, wystarczy zajrzeć do funkcji take_damage w cod_mod.sma i odszukać formułę redukcji obrażeń, która jest bardzo prosta:

damage -= damage * (get_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

Jest to redukcja procentowa, więc odwrócona formuła będzie wyglądać tak:

new Float:percent = (cod_get_user_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

damage += damage * percent / (1.0 - percent);

Należy oczywiście wziąć poprawkę na to, że wynik tej odwróconej formuły będzie niedokładny, jeśli item / klasa ofiary ma dodatkowo inne bonusy wpływające na obrażenia.

 

Klasa 3 i 4 to umiejętności, które są wbudowane w silnik i użyte chociażby w klasach Elektryk i Chemik.

 

Naprawdę mógłbyś się chociaż wysilić i spróbować zaznajomić z dokumentacją silnika, którego używasz, a także przejrzeć gotowe klasy / itemy nie tylko w moim modzie,

ale i tutaj na forum, bo w zdecydowanej większości przypadków już zostało to zrobione.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 SecretARczi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Imię:Arek
Offline

Napisano 05.05.2019 19:09

Pierwsza klasa to właściwie 1 do 1 to, co posiada jako umiejętność Obrońca - tam dodatkowo dodane jest widzenie min.

Zresztą Majster02 podał już także link do gotowego kodu.

 

Co do drugiej, wystarczy zajrzeć do funkcji take_damage w cod_mod.sma i odszukać formułę redukcji obrażeń, która jest bardzo prosta:

damage -= damage * (get_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

Jest to redukcja procentowa, więc odwrócona formuła będzie wyglądać tak:

new Float:percent = (cod_get_user_stamina(victim) / 4.0) / 100.0;

damage += damage * percent / (1.0 - percent);

Należy oczywiście wziąć poprawkę na to, że wynik tej odwróconej formuły będzie niedokładny, jeśli item / klasa ofiary ma dodatkowo inne bonusy wpływające na obrażenia.

 

Klasa 3 i 4 to umiejętności, które są wbudowane w silnik i użyte chociażby w klasach Elektryk i Chemik.

 

Naprawdę mógłbyś się chociaż wysilić i spróbować zaznajomić z dokumentacją silnika, którego używasz, a także przejrzeć gotowe klasy / itemy nie tylko w moim modzie,

ale i tutaj na forum, bo w zdecydowanej większości przypadków już zostało to zrobione.

dzięki wszystkim sry ze proszę ale jestem w wojsku i nie moge siedziec 


  • +
  • -
  • 0

|͇̿V͇̿I͇̿P͇̿| [COD 350] *UNIKAT*KLANY*SKINY*BALANS*

 

145.239.237.109:27090

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych