Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Prosba o przerobienie "laser mine"

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 masimo

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.11.2009 17:23

Zwracam sie z prosba o przerobienie tego pluginu tak aby laser mine kosztowal 4500$ i zeby sila tego laseru byla o wiele mniejsza , poniewaz jak ktos wejdzie na laser to po secundzie go zabija a lepiej by bylo jakby po jakis 10 secundach .

Z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.11.2009 17:26

g_LCOST		= register_cvar("bio_ltm_cost","2500");
na
g_LCOST		= register_cvar("bio_ltm_cost","4500");

w 174 linijce.
Jak się nie mylę .
  • +
  • -
  • 0

#3 masimo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.11.2009 17:42

Tak wlasnie kompilowalem ale cos mi nie wyszlo bo nadal koszt jest 2500 i laser zabiera wszystkie HP po chwili stania w lini
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 05.11.2009 18:50

Jesli nie ruszales cvarow, serwer nie byl resetowany, to cvary maja wartosc domyslnych przy pierwszym odpalenia pluga, czyli jak bylo 2500 to zmiana domyslnych w sma nic nie da - zmien cvar lub reset serwa.
  • +
  • -
  • 0

#5 masimo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.11.2009 18:42

To tez nic nie daje , a mozna tak przerobic aby kosztowal tylko 5 ammo pacow??
I zeby moc byla mniejsza
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.11.2009 21:05

O ile nie masz biohazard, to cvar od ceny to:
amx_ltm_cost
Zmien go jak potrzebujesz.
  • +
  • -
  • 0

#7 masimo

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:186
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.11.2009 14:48

Wlasnie mam zombie plague mod
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 07.11.2009 14:54

Jesli tak, to powinienes odblokowac to przy kompilacji:
//#define BIOHAZARD_SUPPORT

zmien na:

#define BIOHAZARD_SUPPORT

I w tedy bedzie to cvar bio_ltm_cost
  • +
  • -
  • 0

#9 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.11.2009 15:11

Jesli tak, to powinienes odblokowac to przy kompilacji:
//#define BIOHAZARD_SUPPORT

zmien na:

#define BIOHAZARD_SUPPORT

I w tedy bedzie to cvar bio_ltm_cost


On ma zombie_plague, a nie biohazarda
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 08.11.2009 10:41

naven, ja sie nie znam zbytnio na zombiakach i ich pokrewienstwu. Jak zadaje pytanie typu "O ile nie masz..." i dostaje odp. "Wlasnie mam..." to sugeruje mi, ze to co dalem go nie zadawala. Dla odmiany założyłem, że user wie co mowi ;>
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych