Witam,
Plugin - Leczenie, gdy więzień ma -100 hp, CT otwiera menu i może go uleczyć.
Problem w tym, że gdy CT ma -100 hp, również może się uleczyć.
Mógłby ktoś zablokować leczenie CT, aby można było leczyć tylko TT.
Oraz dodać informację kto kogo uleczył
"Strażnik %s uleczył więźnia %s.)
SMA pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #include <colorchat> // Definiujemy odpowiednie funkcje #define PLUGIN "Ozywianie graczy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Kanter Strajk" // Informacje o autorze i pluginie public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /ulecz", "pokaz_menu"); register_clcmd("say_team /ulecz", "pokaz_menu"); } // rejestrujemy plugin i mowimy mu ze jak ktos wpisz /ulecz to ma pokazac menu, flaga do leczenia ADMIN_KICK public pokaz_menu(id) { if(!is_user_connected(id) || !(get_user_team(id) == 2 )) { return PLUGIN_HANDLED; } new players[32], plnum, admin_name[32], sid [32], zycie[32]; get_user_name(id,admin_name,31); get_user_authid(id, sid, 31); get_players(players, plnum, "ach"); new key[128], info[8], name[64]; new menu = menu_create("Wybierz gracza do wyleczenia", "menu_click"); // pokazujemy menu for(new i = 0; i < plnum; i++) // menu dziala w petli i znajduje graczy ktorzy zyja { new id=players[i]; get_user_name(players[i], name, 63); //pobieramy nicki graczy zycie[id] = get_user_health(id); // pobieramy hp graczy if(zycie[id] < 100) // jesli gracz ma 100hp to po co go leczyc ? { formatex(info, 7, "%d", id); formatex(key, 127, "\w%s\y\R[%i HP]", name, zycie[id]); // wyswielamy nick, i losc hp menu_additem(menu, key, info); log_amx("Straznik %s <%s> wyleczyl %s.",admin_name,sid,name); ColorChat(id, 0, "Straznik %s wyleczyl %s.",admin_name,name); //zapisujemy logi czynnosci admina } } menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Back menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); // Polska nazwa przycisku zamiast Next menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); // Polska nazwa przycisku zamiast Exit menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } //Pokazujemy menu z lista graczy i iloscia hp // Ponizej przywracanie menu po uleczeniu i leczenie gracza public menu_click(id, menu, item) { new access, info[8], name[63], callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback); menu_destroy(menu); new kogo = str_to_num(info); if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) { if(is_user_alive(kogo)) // sprawdzamy jeszcze raz czy gracz zyje { set_user_health(kogo,100); // leczymy gracza } pokaz_menu(id); } }