#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "RUSKI:BOT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"
new cvar;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ("say", "bot")
register_clcmd ("say_team", "bot")
cvar = register_cvar("amx_blokowane_slowa","test");
}
public bot(id)
{
new slowa[128]
read_args(slowa,charsmax(slowa));
remove_quotes(slowa);
new g_slowa[128]
get_pcvar_string(cvar,g_slowa, 63)
if(containi(slowa, g_slowa) != -1)
{
client_cmd(id, "disconnect")
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Do amxx.cfg dopisz:
Tylko że w tym przypadku gdy ktoś napiszę dłuższe słowo w którym będzie zawierać się fraza z cvara to gracz też wyleci. Przydało by się zliczać wystąpienia frazy i dopiero po jej x użyciu kickowac. Może coś takiego? Zwykły gracz nie byłby brany pod uwagę.
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "RUSKI:BOT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Boski Z Polski"
new cvar, warn[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd ("say", "bot")
register_clcmd ("say_team", "bot")
cvar = register_cvar("amx_blokowane_slowa","test");
}
public bot(id)
{
if(!is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new slowa[128]
read_args(slowa,charsmax(slowa));
remove_quotes(slowa);
new g_slowa[128]
get_pcvar_string(cvar,g_slowa, 63)
if(containi(slowa, g_slowa) != -1)
{
warn[id]++;
if(warn[id]>=5)
{
client_cmd(id, "disconnect")
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}