Jaki classname mają działka np. takie na mapie zm_hs_horror ?
Chciałem zablokować używanie ich, próbowałem z wszystkimi func_tank(...) , item_airtank i tank, ale żadno z nich nie zablokowało działka.
Edited by csMaster, 30.01.2019 21:22.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 30.01.2019 21:21
Jaki classname mają działka np. takie na mapie zm_hs_horror ?
Chciałem zablokować używanie ich, próbowałem z wszystkimi func_tank(...) , item_airtank i tank, ale żadno z nich nie zablokowało działka.
Edited by csMaster, 30.01.2019 21:22.
Posted 30.01.2019 22:34
L 01/30/2019 - 22:34:18: [test.amxx] Classname: func_tank (17) L 01/30/2019 - 22:34:18: [test.amxx] Classname: func_tankcontrols (15)
Chyba któreś z tych
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Posted 30.01.2019 22:49
Zrobiłem to w ten sposób:
public TakeDamage_Post(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagetype) { if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_alive(this)) return; new szClassName[64]; entity_get_string(idinflictor, EV_SZ_classname, szClassName, charsmax(szClassName)); if(equal(szClassName, "tank") || equal(szClassName, "func_tank") || equal(szClassName, "func_tankcontrols") || equal(szClassName, "func_tanklaser") || equal(szClassName, "func_tankmortar") || equal(szClassName, "func_tankrocket") || equal(szClassName, "item_airtank")) bot_respond(idattacker, 1); }
Powinienem zginąć, ale pewnie coś źle robię. Czy aby na pewno idinflictor byłby identyfikatorem działka ? >.<
0 members, 1 guests, 0 anonymous users