Na wstępie chciałbym prosić każdego czytelnika o dołożenie swojej wiedzy do tematu i podzielenie się doświadczeniem, żeby wspólnie udoskonalić generator.
Ode mnie takie info:
Usunąć makrodefinicję IsPlayer
Zależnie od tego, czy chcemy iść z tym wszystkim pod kod easy-to-read czy wydajny:
Zamiana bool'a g_Vip na bity
Zmiana syntaxu sprawdzania sumy bitowej flag gracza
Zmiana momentu i częstotliwości przypisywania dostępu do vipa
Jednorazowe pobranie nicku gracza, żeby uniknąć powtarzania się tego przy liście vipów, say'u etc.
Zmiana syntaxu w sayHandle na łatwy do odczytania przy prefixie
Przy okazji tego wszystkiego można by zmienić syntax kodu overall; usunąć zbędne spacje, ogarnąć powtarzający się kod, nazwy zmiennych z np. "g_Vip" na "hasVip" (tak, wiem, że są różne syntaxy pisania kodu i różne firmy wymagają różnych sposobów jego pisania, ale tutaj możemy śmiało powiedzieć, że sami będziemy na tym korzystać. Moim zdaniem łatwiej się czyta "hasVip" niż "g_Vip", ale to już preferencje personalne, ja tylko daję propozycję ), usunąć zbędne przechodzenie do osobnych funkcji, usunąć brackety przy jednoliniowych funkcjach (tak, tutaj też wiem, że to ma swój cel i różni programiści [...]).