Chcialbym sie dowiedziec co myslicie o tej klase.
Gdy wybierzemy ta klase to mamy mozliwosc zatrudnienia sie jako Najemnik.
Wszyscy inni gracze na poczatku rundy moga wynajac Najemnika aby zabil konkretna osobe z druzyny przeciwnej.
Osoba ta wybiera Najemnika jesli taka klase wybral ktos z naszej druzyny.
Efekt wybierania Najemnika chcialbym aby wygladal tak:
1. Gracz_1 [23 lvl] 85%
2. Gracz_2 [55 lvl] 61%
.
.
Pierwsze to oczywiscie nazwa gracza, drugie to poziom jego klasy.Z kolei trzecie to procent wykonanych zlecen , czyli zabicie celu.
Wiadomo iz gracz ma wiekszy procent wykonanych zlecen tym bedzie czesciej wybierany przez innych graczy.
Zwykly przelicznik:
(ilosc wykonanych zlecen / ilosc wszystkich zlecen) * 100%
Co ma za to Najemnik i ta osoba ktora go wynajmuje ?
Tutaj sie zastanawiam jeszcze nad tym. Lecz jesli macie jakis pomysl to podrzuccie.
Na ta chwile Najemnik dostanie expa za zabicie celu.
Kolejna sprawa do przemyslenia to ile tego expa dostaniemy? Jak zostanie on podzielony.
Moja mysl jest taka:
Poziom naszego Celu * 10 Przyklad: Cel ma 100 poziom to za niego zlecajacy dostanie 1000 expa.
I z tego 1000 expa dzielimy sie razem z naszym Najemnikiem.
Teraz pokaze jak to bedzie wygladac w praniu.
Poczatek rundy:
- otwieramy menu z lista naszych wrogow
(1. Gracz_1 1400 exp)
(2. Gracz_2 870 exp)
Nazwa gracza oraz exp ktory dostaniemy gdy nasz Najemnik zabije cel.
- po wybraniu otworzy sie kolejne menu lecz z lista Najemnikow, te menu pokazalem wyzej jak bedzie wygladac
- po wybraniu Najemnika pojawi nam sie nastepne menu z wynagrodzeniem dla naszego Najemnika.
1. 10% [ tutaj od razu obliczy ten %] 2. 25% [ tutaj od razu obliczy ten %] 3. 50% [ tutaj od razu obliczy ten %] 4. 75% [ tutaj od razu obliczy ten %] 5. 100% [ tutaj od razu obliczy ten %] 6. Wpisz wlasne.
Po zakonczeniu tej operacji do naszego Najemnika zostaje wyslaana informacja/wiadomosc.
Cel: Gracz_1 Nagroda: 400 exp 1. Akceptuj 2. Ignoruj (3. W przyszlosci kontroferta)
Po akceptacji mamy czas do konca rundy aby zabic nasz cel.
Jesli tego nie zrobimy to % naszej skutecznosci spadnie co za tym idzie mozemy nie byc pierwsi na liscie.
Jesli zabijemy nasz cel to exp zostanie podzielony miedzy graczami.
Zastanawiam sie dla ulatwienia aby znalezc cel dodac sprite nad nim.
Sprite nie bedzie widoczne przez sciany!!
Jesli gracz bedzie niewidoczny/niewidzialny to sprite ustawi sobie taka sama wartosc,
Te sprite wyswietli sie tylko Najemnikowi i tylko gdy go ma na ekranie,widzi go.
Co o tym mysliscie ?
Macie jakies pomysly w nagrodach badz w czyms innym ?
Piszcie