cześć, szukam pluginy który działa tak - gdy tt/ct wygra runde każdy żywy gracz dostaje nóż, jest to plugin na paintballa, zapobiega on tzn. "respkilla" miałem go kiedyś, ale niestety nie pamiętam jak się on nazywał.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
po wygranej rundzie każdy dostaje nóż, zapobieganie respkilla
#1
Napisano 23.11.2018 22:45
#2
Napisano 24.11.2018 00:44
#include <amxmodx> #include <fun> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/" public plugin_init() { register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR); register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End"); } public Koniec_Rundy() for(new i=1; i <= 32; i++) if(is_user_alive(i)) strip_user_weapons(i), give_item(i, "weapon_knife");
Plugin ten nie zapobiegnie resp killowi. Można wystrzelić kulki, będą one leciały w stronę respa, runda się skończy, a zanim dolecą zacznie się nowa.
Aby usunąć kulki pod koniec rundy, użyj tego kodu:
#include <amxmodx> #include <fakemeta_util> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/" new const paintBallEntityClassName[] = "classname_kulki"; public plugin_init() { register_plugin("x", "v0.1", AUTHOR); register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End"); } public Koniec_Rundy() { new paintBall = -1; while((paintBall = fm_find_ent_by_class(paintBall, paintBallEntityClassName))) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, paintBall); }
Oczywiście odpowiednio zmieniając classname w conscie.
Połącz obydwa pluginy, żeby uzyskać efekt, na którym Ci zależało.
Użytkownik aSiorr edytował ten post 24.11.2018 00:52
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3
Napisano 24.11.2018 18:38
proszę, mam u siebie na paintballu i działa fajnie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych