public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_handler");
new klasa[500],szTmp[5], nazwa[33];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
ArrayGetString(frakcja_klas2, i, nazwa, 32);
if(equali(wybrana_frakcja2[id],nazwa))
{
WczytajDane(id, i);
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%a \yPoziom: %i^n\d %a", ArrayGetStringHandle(nazwy_klas, i), poziom_gracza[id], ArrayGetStringHandle(opisy_klas, i));
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wroc do poprzedniego menu");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
copy(wybrana_frakcja2[id], 64, "");
ListaFrakcji2(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
WyswietlKlase(id, str_to_num(data));
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public WyswietlKlase(id, item)
{
wybrana_klasa[id] = item;
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & ArrayGetCell(bronie_klasy, item))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU], Olen;
Olen = formatex(opis, charsmax(opis), "\yWybierz Klase: \w%a^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%a", ArrayGetStringHandle(nazwy_klas, item), ArrayGetCell(inteligencja_klas, item), ArrayGetCell(zdrowie_klas, item), ArrayGetCell(wytrzymalosc_klas, item), ArrayGetCell(kondycja_klas, item), bronie, ArrayGetStringHandle(opisy_klas, item));
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
{
formatex(opis[Olen], charsmax(opis)-Olen, "^n^n\d1. \yMasz juz ta klase^n\r2. \yWroc");
}
else
{
formatex(opis[Olen], charsmax(opis)-Olen, "^n^n\r1. \yWybierz klase^n\r2. \yWroc");
}
show_menu(id, 3, opis);
}
public CzyWybieraKlase(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
{
WyswietlKlase(id, wybrana_klasa[id])
}
else
{
if(ArrayGetCell(awansuje_z, wybrana_klasa[id]))
{
WczytajDane(id, ArrayGetCell(awansuje_z, wybrana_klasa[id]));
new bool:moze, a = ZnajdzAwans(ArrayGetCell(awansuje_z, wybrana_klasa[id]), wybrana_klasa[id])
if(poziom_gracza[id] >= ArrayGetCell(awanse[2], a))
moze = true;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(!moze)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Aby uzywac tej klasy musisz zdobyc %i poziom na klasie %a!", ArrayGetCell(awanse[2], a), ArrayGetStringHandle(nazwy_klas, ArrayGetCell(awansuje_z, wybrana_klasa[id])));
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id];
if(klasa_gracza[id])
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
}
}
case 1:
{
WybierzKlase(id);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Teraz ładnie wszystko działa, lecz nie umiem usunąć aby nie pytało nas czy wybieramy klasę tylko od razu ją wybierało.