Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat.
Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów.
Różnice między nowym silnikiem a starym?
- W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda.
- Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp.
- Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi.
Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób.
"codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "host" // adres bazy mysql "database" "db" // database bazy mysql "user" "login" // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "haslo" // haslo uzytkownika do bazy mysql }
cod_xp_kill 10 // doswiadczenie za zabojstwo: 0 - wyl cod_xp_killhs 15 // doswiadczenie za zabojstwo w hs: 0 - wyl cod_xp_damage 1 // ilosc xp za 20 obrazen: 0 - wyl cod_xp_winround 25 // doswiadczenie za wygrana runde: 0 - wyl cod_xp_objectives 50 // doswiadczenie za wykonane cele mapy: 0 - wyl cod_max_level 200 // maksymalny limit poziomu: 0 - wyl cod_level_ratio 35 // predkosc zdobywania doswiadczenia: im mniej tym szybciej cod_points_level 2 // co ile poziomow punkt dla statystyk gracza: 0 - wyl cod_max_intelligence 30 // limit inteligencji w statystykach: 0 - wyl cod_max_health 50 // limit zdrowia w statystykach: 0 - wyl cod_max_damage 40 // limit obrazen w statystykach: 0 - wyl cod_max_stamina 60 // limit wytrzymalosci w statystykach: 0 - wyl cod_max_trim 80 // limit kondycji w statystykach: 0 - wyl cod_item_stamina 20 // co ile odejmowac wytrzymalosc itemu podczas smierci: 0 - wyl cod_item_max_stamina 100 // maksymalna wytrzymalosc itemu: 0 - wyl
[natywy]
native cod_set_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[]); native cod_get_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_set_user_bonus_intelligence(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_health(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_damage(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_stamina(client, wartosc); native cod_set_user_bonus_trim(client, wartosc); native cod_get_user_intelligence(client, inteligencja_zdobyta, inteligencja_bonusowa, inteligencja_klasy); native cod_get_user_health(client, zdrowie_zdobyte, zdrowie_bonusowe, zdrowie_klasy); native cod_get_user_damage(client, obrazenia_zdobyte, obrazenia_bonusowe, obrazenia_klasy); native cod_get_user_stamina(client, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_bonusowa, wytrzymalosc_klasy); native cod_get_user_trim(client, kondycja_zdobyta, kondycja_bonusowa, kondycja_klasy); native cod_get_user_points(client); native cod_get_user_maks_intelligence(client); native cod_get_user_maks_health(client); native cod_get_user_maks_damage(client, const String:obrazenia[], const MaxLeng); native cod_get_user_maks_stamina(client, const String:wytrzymalosc[], const MaxLeng); native cod_get_user_maks_trim(client, const String:kondycja[], const MaxLeng); native cod_set_user_xp(client, wartosc); native cod_set_user_class(client, klasa, zmiana); native cod_set_user_item(client, item, wartosc, wytrzymalosc); native cod_get_user_xp(client); native cod_get_level_xp(poziom); native cod_get_user_level(client); native cod_get_user_level_all(client); native cod_get_user_class(client); native cod_get_user_item(client); native cod_get_user_item_skill(client); native cod_get_user_item_stamina(client); native cod_get_classes_num(); native cod_get_classid(const String:nazwa[]); native cod_get_class_name(klasa, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_get_class_desc(klasa, const String:opis[], const MaxLeng); native cod_get_class_weapon(klasa, const String:bronie[], const MaxLeng); native cod_get_class_intelligence(klasa); native cod_get_class_health(klasa); native cod_get_class_damage(klasa); native cod_get_class_stamina(klasa); native cod_get_class_trim(klasa); native cod_get_items_num(); native cod_get_itemid(const String:nazwa[]); native cod_get_item_name(item, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_get_item_desc(item, const String:nazwa[], const MaxLeng); native cod_inflict_damage(client, attacker, damage); native cod_register_class(const String:nazwa[], const String:opis[], const String:bronie[], inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); native cod_register_item(const String:nazwa[], const String:opis[], min_wartosc, max_wartosc); forward cod_class_enabled(client, klasa); forward cod_class_disabled(client, klasa); forward cod_class_skill_used(client, klasa); forward cod_item_enabled(client, wartosc, item); forward cod_item_disabled(client, item); forward cod_item_used(client, item);
Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody.