Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Odliczanie w menu


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
1 reply to this topic

#1 Mixtaz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 21
    Życzliwy

  • Postów:76
  • Steam:steam
  • Imię:Jędrzej
  • Lokalizacja:%s
Offline

Posted 21.08.2018 15:13

Kolejny szalony pomysł ugrzązł w mojej głowie.

 

Mianowicie to próbuję włożyć zmienną do nowego menu, która będzie działała na zasadzie odliczania - zatem %i dekrementuje się o 1 co każdą sekundę.



public Odrodzenie(id)
{
if( !task_exists(TASKID) )
{
g_Timer = 5;
set_task( 1.0, "TaskFunction", TASKID, _, _, "b" )
}



new szMenu[33];
formatex( szMenu, charsmax(szMenu), "\d Czas [%i]", g_Timer );
new menu = menu_create(szMenu, "Handel_Menu");
 
//niżej są menu_additemy to sobie daruję

 

Wszystko fajnie dobrze, próbowałem zrobić to tak jak z normalnym odliczaniem na np. hudzie, i w rzeczy samej liczba malała o 1 w ciągu jednej sekundy, więc myślałem że mogę to ogłosić sukcesem, no ale niestety nie do końca.

 

Cały myk polega na odświeżaniu taskiem danej funkcji, lecz oprócz odświeżania tytułu menu ze zmienną, odświeża się również całe menu, więc gdy wybiore opcję to menu zamiast zniknąć - pojawia się ponownie..



public TaskFunction()
{
g_Timer--
 
new iPlayers[32], iNum, id;
get_players( iPlayers, iNum )
 
for( new i = 0; i < iNum; i++ )
{
id = iPlayers[i]
 
Odrodzenie(id)
}

Czy dałoby radę jakoś wyłuskać samą zmienną, aby tylko ona się odświeżała i dekrementowała, a resztę menu zostawić jak jest?

 

PS: Sory za brak intendera, tak się skopiowało :X


  • +
  • -
  • 0

:nuke:  Mój serwer Zombie Biohazard/Deathmatch  :nuke:
:cwaniak:


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

  • Reputacja: 1,319
    Godlike

  • Postów:4,381
Offline

Posted 21.08.2018 16:25

Może jakaś tablica bool globalna która trzyma to czy gracz wybrał coś z menu, jeśli wybrał to ustaw na true i w pętli wyświetlającej sprawdź odpowiednim warunkiem i nie wyświetlaj mu menu.

A i reset całej tej tablicy gdzieś może na nową rundę czy coś

I pamiętaj o client_disconnect tam też trzeba by zresetować graczowi


Opisz trochę więcej to, daj więcej kodu czy coś
  • +
  • -
  • 0




  


2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In