Mam problem z pluginem ponieważ po update csgo nie działają mi na klasie z COD MOD cichobiegi. Jakieś pomysły jak to naprawić?
Podsyłam kod klasy:
#include <cstrike> #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Lekki Zolnierz"; new const String:opis[] = "Nie slychac twoich kroków"; new const String:bronie[] = "#weapon_galilar#weapon_p250#weapon_flashbang#weapon_flashbang"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 15; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const kondycja = 0; new bool:ma_klase[65]; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); AddNormalSoundHook(DzwiekiGracza); } public OnClientPutInServer(client) { if(!IsFakeClient(client)) SendConVarValue(client, FindConVar("sv_footsteps"), "0"); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:DzwiekiGracza(clients[64], &numclients, String:sample[PLATFORM_MAX_PATH], &entity, &channel, &Float:volume, &level, &pitch, &flags) { if(!IsValidClient(entity) || IsFakeClient(entity)) return Plugin_Continue; if((StrContains(sample, "physics") != -1 || StrContains(sample, "footsteps") != -1) && StrContains(sample, "suit") == -1) { if(!ma_klase[entity]) EmitSoundToAll(sample, entity); return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; }