Hey, mam taki mały problemik chciałem wyświetlić hud z bf2 v2.0.0 jak w codzie przez dhud i działa wyświetla się tylko równocześnie wyświetla się to hud w prawym dolnym rogu ekranu jak jest domyślnie ;/
plik od hud
//Bf2 Rank Mod HUD File //Contains all the HUD functions. #if defined bf2_hud_included #endinput #endif #define bf2_hud_included //Show an announcement display public Announcement(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return; #if defined KOLOROWY_SAY ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #else client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #endif } //Displays the HUD to the user public DisplayHUD(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return; static HUD[64]; if ( !gStatsLoaded[id] ) { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane..."); } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2]^n Zabicia: %d/%d^n Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]); } else { formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2]^n Zabicia: %d/%d^n Odznaki: %d^n Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]); } } set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1) show_dhudmessage(id, HUD) set_task(1.0, "DisplayHUD", id) }