Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

procentowo zwiekszony dmg jak wyswietlic

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 23.06.2018 17:32

hey, chciałem wyświetlić o ile % więcej będą zadawać obrazen perki z mnoznikiem inteligencji (wszystko 0,17) próbowałem tak ale wywala tag mismatch

 

new intaile = float(PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)*0.17);

 

//// QTM_CodMod.sma
// C:\Users\rychu\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(764) : warning 213: tag mismatch
// C:\Users\rychu\Desktop\scripting WINDOWS\QTM_CodMod.sma(764) : error 001: expected token: ",", but found ";"
//
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\QTM_CodMod.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,56 sec
// ----------------------------------------

  • +
  • -
  • 0

#2 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 23.06.2018 18:06

Z inteligencją udało mi się rozwiązać, ale mam problem z wytrzymałością, robie tak i jest ten sam błąd co up tag mismatch

 

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
new Float:wytrzile = 0.0;
wytrzile = (float(redukcja_obrazen_gracza[id]));

  • +
  • -
  • 0

#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.06.2018 20:09

Pokaż deklaracje redukcja_obrazen_gracza


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#4 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 23.06.2018 21:15

Pokaż deklaracje redukcja_obrazen_gracza

Float:redukcja_obrazen_gracza[33],


  • +
  • -
  • 0

#5 ChrisN

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:303
  • Imię:Christopher
Offline

Napisano 25.06.2018 13:01

Jak by ktoś pytał to wystarczyło usunac float z deklaracji wytrzile bo juz jest zdeklarowany przy redukcja_obrazen_gracza[id], ale tak ode mnie lepiej tego nie używać, po tym jak to dodałem przy maksymalnej wytrzymalosci gdy ktos do mnie strzelal nie dostawalem obrazen tylko zdrowie do kilkuset tysiecy :) Po usunieciu tego wszystko wrocilo do normy.

 

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
new Float:wytrzile = 0.0;
wytrzile = (float(redukcja_obrazen_gracza[id]));

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych