enum _:bronie { noz = 0, p228, scout, xm1014, mac10, aug, elites, fiveseven, ump45, galil, famas, usp,
glock18, awp, mp5, m249, m3, m4a1, tmp, deagle, sg552, ak47, p90 };
new g_iskiny[33][bronie];
public DodajSkin(id, bron, id_skina)
{
g_iskiny[id][bron] |= (1<<id_skina);
}
public ZabierzSkin(id, bron, id_skina)
{
g_iskiny[id][bron] &= ~(1<<id_skina);
}
public PobierzSkiny(id, bron)
{
return g_iskiny[id][bron];
}
public bool:SprawdzPosiadanieSkina(id, bron, id_skina)
{
return (g_iskiny[id][bron] & (1<<id_skina))>0;
}
w taki sposób też możesz zrobić i wtedy masz tablicę dwuwymiarową.
Te funkcje trochę nie mają sensu, ale mają przedstawić w jaki sposób wykonujesz działania przy takim rozwiązaniu,
brak komentarzy bo wszystko co robią funkcje jest w ich nazwach.
w ostatnim celowo dałem bool oraz >0 żeby pokazać, że się da.
Można oczywiście pominąć boola i >0, działanie w ifach byłoby takie samo.
Jedyna różnica byłaby taka, że zamiast true, false miałbyś 0 lub id_skina.
Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 13.06.2018 13:54