mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"
Attached Files
-
klasa_luk.sma 494bytes
40 downloads
klasa_luk.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 02.05.2018 18:52
mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"
Posted 02.05.2018 18:59
mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"
osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/.
Posted 02.05.2018 19:09
mamy prostą klasę ze scautem
mamy prostą klasę ze scautem podczas szczału dzwięk ma być zmieniony na "sounds/weapons/bow/bowshot.wav"
osobiście proponuję https://amxx.pl/topi...replacement-13/.
Jaki jest sens Twojej wypowiedzi Maciuś?
Nie testowałem
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Posted 02.05.2018 19:58
aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?
Posted 03.05.2018 00:18
Posted 03.05.2018 09:13
Czy po zmianie nie trzeba zwrócić FMRES_SUPERCEDE?
Plus czy emitSound nie dostaje tylko dźwięków .wav?
Trzeba zwrócić COŚ, i Ja osobiście kierowałem się kodem ZP 4.3, skąd brałem kod, więc pójdę jednak za myślą Mercylezza.
Nie jestem pewny, ale *.mp3 wrzuciłem tylko z przezwyczajenia, z myślą, że autor poradzi sobie :v
aSior niestety nie działa wiesz co może być przyczyną?
@UP Jeśli używałeś *.mp3 to zmień na *.wav. Jeśli to nie pomoże, to będziemy doszukiwać się błędu w kodzie.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Posted 03.05.2018 09:51
Mp3 zmieniłem od razu na wav
Posted 03.05.2018 09:54
Poradziłem sobie *.mp3 zmieniłem *.wav.i nie działało
Posted 03.05.2018 10:39
Trzeba zwrócić COŚ
Coś jest zawsze zwracane, nawet jak nie dasz returna na końcu. Chyba zero wtedy zwraca.
A zwracasz SUPERCEDE żeby zablokować obecny a wyemitować nowy. Tak to chyba działało
Posted 03.05.2018 15:09
Edited by _McHappy, 03.05.2018 15:14.
Posted 05.05.2018 06:24
Dźwięk można zmieniać tu ?
$sequence "idle" "idle" fps 30
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "Weapons/bow/scout_clipout.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "Weapons/bow/scout_bolt.wav" } { event 5004 20 "Weapons/bow/scout_clipin.wav" }
I tak wg to poza "draw" żaden z nich sie nie odtwarza
Edited by **Tomeczek**, 05.05.2018 06:30.
Posted 05.05.2018 10:24
Edited by _McHappy, 05.05.2018 10:25.
Posted 05.05.2018 19:44
McHappy spróbujesz bo mi nie działa a ustawiam dobrze
$sequence "idle" "idle" fps 16
$sequence "shoot1" "shoot1" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "shoot2" "shoot2" fps 35 { event 5004 0 "weapons/bow_fire.wav" }
$sequence "reload" "reload" fps 30 { event 5004 1 "weapons/bow/bow_clipout.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
$sequence "draw" "draw" fps 30 { event 5004 0 "weapons/bow/bow_bolt.wav" } { event 5004 20 "weapons/bow/bow_clipin.wav" }
Posted 08.05.2018 14:50
Istnieją również triki polegające m.in. na zablokowaniu możliwości oddania strzału i odpowiednie reagowanie na wciśnięcie klawiszy przez gracza (symulacja strzału). Rozwiązanie to zostało wykorzystane w modyfikacji PaintballMod.
Jak to zrobić ?
Posted 08.05.2018 15:42
Posted 08.05.2018 16:42
Niestety nie radzę sb z przełożeniem tego do innej klasy
0 members, 1 guests, 0 anonymous users