Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z modelami graczy dla vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 darnoK^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 14.04.2018 23:18

Witajcie mam dość dziwny problem mam oto taki kodzik ale te modele nie dzialaja mimo ,ze sie pobieraja , ktos ma jakis pomysl dlaczego ?
 
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() {
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

MAGNET (15.04.2018 11:53):
Polecam
KOD

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#2 I am the one who knocks.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:133
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Albuquerque
Offline

Napisano 15.04.2018 10:42

Vip z generatora czy pisany samodzielnie? 


  • +
  • -
  • 0

#3 darnoK^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 15.04.2018 10:55

To nie z generatora tylko z pewnej strony nie chce podawac. Moge podac na pw


Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 10:55

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#4 koszula93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:85
  • GG:
  • Lokalizacja:Gostyń
Offline

Napisano 15.04.2018 14:45

1. Czy flagę nadałeś poprawnie?

2. Logi jakieś wyskakują?

3. Testowałeś inne modele?


  • +
  • -
  • 0

#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 15.04.2018 17:58

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}

  • +
  • -
  • 0

#6 darnoK^

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:179
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 15.04.2018 18:54

Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

 


Użytkownik HyperHype edytował ten post 15.04.2018 18:59

  • +
  • -
  • 0

3 sekundy 4 trupy 


#7 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2018 08:05

 

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}

 


Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.

Spoiler

 

@Toldi

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#8 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 16.04.2018 12:26

 

 

Ustaw model gracza gdy się zespawni. Weź event, który wykryję zrespienie się gracza i wtedy odpal funkcję resetModel(id, level, cid). Zreszta masz kod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
public plugin_init() {
        register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike")
        register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_Gracza", 1)
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/terrordiablo/terrordiablo.mdl")
        precache_model("models/player/ctdiablo/ctdiablo.mdl")
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public resetModel(id, level, cid) 
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "terrordiablo")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "ctdiablo")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
 
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public Spawn_Gracza(id)
{
     if(is_user_conected(id) && is_user_alive(id))
                 resetModel(id, level, cid);
}

 


Dobra sprawa wygląda tak gdy wgrawam to  na serwer diablo moda modele nie dzialaja gdy wylacze tego moda wszystko działa wtf ?

Co do tego kodu wyzej to sie nawet nie kompiluje.

 

Kodzik nie zadziała (zapewne) na diablo, ze względu na częstotliwość i sposób odświeżania tamtejszych modeli. Daję poprawioną wersję (nadal nie zadziała [propably] na diablo), tak 4fun.

Spoiler

 

@Toldi

Spoiler

 

Tak myślałem że przy sprawdzeniu czy gracz jest podłączony nie walnąłem literówki ale już nie chciało mi się tego sprawdzać a gdy by wpisywał tą frazę to by mu program pokazał poprawną wersję. Co do tego sprawdzenia "alive" to wiem że nie musiałem ale dodałem je bo może nastąpić sytuacja że w czasie spawnu gracz może zostać zabity przez zepsuty spawn bądź zbył małą ich ilość i chyba mogło by mu coś pokazać w konsoli w takim przypadku? Chyba że nie to w zupełności moja wina :)


  • +
  • -
  • 0

#9 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 103
Super Hero

  • Postów:2 043
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2018 13:28

Jakby się nie zespawnowal to nie byłoby potrzeby ustawiania modelu :)
  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych