Siemka. Próbuje jakoś wczytać modele na serwer z pliku .ini ale coś mi to nie wychodzi. Dodam że pierwszy raz używam tablic dynamicznych (Array) tak że nie za bardzo wiem z czym to się je. Kawałek kodu:
public plugin_cfg(){ //Create array g_Skin_Name = ArrayCreate(64, 64); g_Skin_lokalizacja = ArrayCreate(64, 64); get_configsdir(g_Path, charsmax(g_Path)); // Pobiera katalog gry cstrike/amxmodx/configs/... formatex(g_Path, charsmax(g_Path), "%s/knife_skins.ini", g_Path); if(file_exists(g_Path)){ // sprawdza czy plik istnieje new g_Line[150], g_Len; for(new i = 0; read_file(g_Path, i, g_Line, charsmax(g_Line), g_Len); i++){ if(g_Len == 0 || !g_Line[0] || g_Line[0] == ';'){ continue; } parse(g_Line, Nazwa_skina, charsmax(Nazwa_skina), Lokalizacja_skina, charsmax(Lokalizacja_skina)); ArrayPushString(g_Skin_Name, Nazwa_skina); ArrayPushString(g_Skin_lokalizacja, Lokalizacja_skina); } } else{ set_fail_state("Brak pliku knife_skins.ini w folderze ^"configs/^". Plugin zostal zatrzymany."); } } public plugin_precache() { if(file_exists(g_Path)) // Sprawdza czy plik istnieje { for(new i; i<ArraySize(g_Skin_lokalizacja);i++) { ArrayGetString(g_Skin_lokalizacja, i, Lokalizacja_skina, charsmax(Lokalizacja_skina)); precache_model(Lokalizacja_skina) } } }
Z tymi tablicami dynamicznymi to się wzorowałem na pluginie kontakt. Zrobiłem swoją wersję kontaktu i niby działa tak jak chciałem ale gdy przychodzi mi w 2 pluginie wczytać modele z pliku .ini to już mam ciężej. Dodam że nazwy skinów do menu ładnie mi się wczytują.