public SprawdzPoziom(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;
new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] )
{
poziom_gracza[id]++;
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id],-grawitacja_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
zdobyl_poziom = true;
}
while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
{
poziom_gracza[id]--;
stracil_poziom = true;
}
if(poziom_gracza[id])
{
poziom_gracza[id];
ResetujPunkty(id);
}
if(stracil_poziom)
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
}
else if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
ZapiszDane(id);