Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać 2x Ammo packi do vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Najarany

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.11.2017 19:49

Witam, Mam problem bo nigdzie nie mogę znaleźć jak dodać podwójne ap za zabicie Human/Zombie 

 

 

Na dole podaje wam Vipa którego stworzyłem chciałbym aby ktoś dodał Tam 2x ammo packi 

 

Czyli u mnie jest tak 2 AP za Zabicie Zombie/Humana więc wyjdzie 4 ap za zabicie Zombie/Humana dla vipa 

 

Przy okazji nw czy dobrze dodałem Armor jak ktoś moze sprawdzić to tez bazowe 100 antyinfekcyjnego armora na start dla vipa

 

Jeśli ktoś da rade to zrobić będę bardzo wdzięczny 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 14.11.2017 20:46

Brak .sma. W publicu, który sprawdza czy gracz zabił humana/zombie tuż przed dodaniem za to ammopackow daj sprawdzenie czy gracz m avipa i wtym przypadku nadajesz 4 ammopacki w przeciwnym razie dajesz 2 ammopacki.


  • +
  • -
  • 0

#3 Najarany

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.11.2017 21:04

Dodaje Tak bo nie chce mi normalnie dodać

Edit:

Co to tego vipa to jest on zrobiony na o tak w gene

A co do tego Publica  to gdzie to będzie zeby to zmienić ?

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <gunxpmod>
#include <hamsandwich>

#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
#define g_Buffer 1536

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
	register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	set_task(30.0, "ShowAdv",.flags = "b");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija sie Zabawić !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
	#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
	return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
	#else
	return Ham_Item_PreFrame;
	#endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
		}
	}
}
public logevent_round_start(){
	g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
	g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
	if(!g_FreezeTime){
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 50);
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 2;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=2;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+300);
	cs_set_user_armor(id, cs_get_user_armor(id,armortype)+100, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+100)/100;
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_xp(kid, get_user_xp(kid)+(hs?10:5));
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	ShowVipsMotd(id);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowVipsMotd(id){
	new Data[g_Buffer],Len,g_Name[64];
	
	Len = formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<html><body bgcolor=Black><br>");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<center><table frame=^"border^" width=^"600^" cellspacing=^"0^" bordercolor=#4A4344 style=^"color:#56A5EC;text-align:center;^">");
	Len += formatex(Data[Len], g_Buffer- Len, "<tr><td><b>#</b></td><td><b>Nick</b></td></td></tr>");
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<tr>");
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td><font color=Red>%d</font></td>", i + 1);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "<td>%s</td>", g_Name);
		Len += formatex(Data[Len], g_Buffer - Len, "</tr>");
	}
	Len += formatex(Data[Len],g_Buffer - Len,"</center></body></html>");
	
	show_motd(id, Data, "Vipy Online");
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
	ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedzieć sie co posiada Vip? wpisz/vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Najarany edytował ten post 14.11.2017 21:07

  • +
  • -
  • 0

#4 Najarany

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:63
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 14.11.2017 21:12

Brak .sma. W publicu, który sprawdza czy gracz zabił humana/zombie tuż przed dodaniem za to ammopackow daj sprawdzenie czy gracz m avipa i wtym przypadku nadajesz 4 ammopacki w przeciwnym razie dajesz 2 ammopacki.

Sma dodałe up 

 

A co do publika to chodzi ci o to ? 

i powiedz gdzie mam to ustawić zeby wykrywało mi vipa

zp_ammop_damage 1				// Ammo packs rewarded to players for damaging enemies
zp_ammop_zombie_damaged_hp 250			// Reward ammo packs after this much damage is done to zombies
zp_ammop_human_damaged_hp 250			// Reward ammo packs after this much damage is done to humans
zp_ammop_zombie_killed 2			// Ammo packs rewarded for killing a zombie
zp_ammop_human_killed 2				// Ammo packs rewarded for killing a human
zp_ammop_human_infected 2			// Ammo packs rewarded for infecting a human
zp_ammop_nemesis_ignore 1			// Ignore ammo pack rewards for nemesis
zp_ammop_assassin_ignore 1			// Ignore ammo pack rewards for assassin
zp_ammop_survivor_ignore 1			// Ignore ammo pack rewards for survivor
zp_ammop_sniper_ignore 1			// Ignore ammo pack rewards for sniper


  • +
  • -
  • 0

#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 15.11.2017 10:24

To w silniku zm musisz zrobić no chyba że masz natyw do dawania ammo packów. Wtedy wysyłasz natyw do vipa i przez niego dodajesz 4 ammo packi za zabójstwo. Najlepiej daj .sma silnika zm.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych