Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sparta Day


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Olszak85

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 02.09.2017 12:28

Witam.

Mam problem , mam dwa pluginy, do  tych samym zabaw.

Jail_Sparta

 

1.Jail_Sparta version 1.

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <fakemeta_util>

#include <cstrike>

#include <jailbreak>

 

#define PLUGIN "jail_spartaday"

 

#define VERSION "1.1"

 

#define AUTHOR "Cypis & Dr.McKay"

 

 

new id_sparta;

 

 

public plugin_init() {

 

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

 

 

id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

 

}

 

 

/*

 

setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

 

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

 

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

 

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

 

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

 

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

 

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

 

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

 

*/

 

 

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

 

{

 

static szTime[12];

 

if(day == id_sparta)

 

{

 

format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

 

formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

 

szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud

 

 

jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

 

jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt

 

jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne

 

 

setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

 

 

setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

 

setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[7] = 2; //ustawia dane dnia

 

}

 

}

 

 

public OnDayStartPost(day)

 

{

 

if(day == id_sparta)

 

{

 

jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

 

for(new i=1; i<=MAX; i++)

{

if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)

continue;

strip_user_weapons(i);

fm_give_item(i, "weapon_shield")

}

}

}

public OnGameHudEnd()

{

if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)

{

jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

for(new i=1; i<=MAX; i++)

{

if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)

continue;

 

strip_user_weapons(i);

fm_give_item(i, "weapon_deagle");

cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);

}

}

}

 

 

 

 

2.Jail_Sparta version 2 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "jail_spartaday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dr.McKay"
 
new id_sparta;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
 
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_sparta)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1  //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
setting[7] = 2; //ustawia dane dnia
}
}
 
 
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_sparta)
{
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_shield")
}
}
}
 
public OnGameHudEnd()
{
 
if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
 
I TT nie dostaje deagle oraz tarczy.
Prosilbym o Naprawe.
Za naprawe poleci Repka :)

  • +
  • -
  • 0

#2 stfu.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:31
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Dęblin
Offline

Napisano 02.09.2017 15:07

 

Witam.

Mam problem , mam dwa pluginy, do  tych samym zabaw.

Jail_Sparta

 

1.Jail_Sparta version 1.

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <fakemeta>

#include <fakemeta_util>

#include <cstrike>

#include <jailbreak>

 

#define PLUGIN "jail_spartaday"

 

#define VERSION "1.1"

 

#define AUTHOR "Cypis & Dr.McKay"

 

 

new id_sparta;

 

 

public plugin_init() {

 

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

 

 

id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy

 

}

 

 

/*

 

setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia

 

setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego

 

setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych

 

setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni

 

setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac

 

setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)

 

setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie

 

setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy

 

*/

 

 

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)

 

{

 

static szTime[12];

 

if(day == id_sparta)

 

{

 

format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie

 

formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud

 

szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud

 

 

jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT

 

jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt

 

jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne

 

 

setting[0] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[1] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[2] = 1; //ustawia dane dnia

 

 

setting[4] = 1  //ustawia dane dnia

 

setting[6] = 1; //ustawia dane dnia

 

setting[7] = 2; //ustawia dane dnia

 

}

 

}

 

 

public OnDayStartPost(day)

 

{

 

if(day == id_sparta)

 

{

 

jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)

 

for(new i=1; i<=MAX; i++)

{

if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)

continue;

strip_user_weapons(i);

fm_give_item(i, "weapon_shield")

}

}

}

public OnGameHudEnd()

{

if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)

{

jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime

for(new i=1; i<=MAX; i++)

{

if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)

continue;

 

strip_user_weapons(i);

fm_give_item(i, "weapon_deagle");

cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);

}

}

}

 

 

 

 

2.Jail_Sparta version 2 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
 
#define PLUGIN "jail_spartaday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dr.McKay"
 
new id_sparta;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
 
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
 
 
 
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_sparta)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1  //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
setting[7] = 2; //ustawia dane dnia
}
}
 
 
 
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_sparta)
{
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
 
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_shield")
}
}
}
 
public OnGameHudEnd()
{
 
if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
 
I TT nie dostaje deagle oraz tarczy.
Prosilbym o Naprawe.
Za naprawe poleci Repka :)

 

Kolego w kodzie to sie podaje :) anie żeś wkleił całe sma... :)


  • +
  • -
  • 0

#3 Olszak85

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:legnica
Offline

Napisano 02.09.2017 20:27

Kolego, nie wchodze bog wie ile na forum wchodze praktycznie malo co :)

Wiec wiesz :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "jail_spartaday"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dr.McKay"

new id_sparta;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}

/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/



public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_sparta)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
		szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud
		jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
		jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt	
		jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne
		setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
		setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
		setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
		setting[4] = 1  //ustawia dane dnia
		setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
		setting[7] = 2; //ustawia dane dnia
	}
}



public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_sparta)
	{
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
		
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
				continue;
			strip_user_weapons(i);
			fm_give_item(i, "weapon_shield")
		}
	}
}

public OnGameHudEnd()
{

	if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)
	{
		jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
			strip_user_weapons(i);
			fm_give_item(i, "weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);
		}
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Jeżeli o taki ci kod chodził to teraz będę wiedzial :)

Mimo wszystko wiesz jak naprawic zeby TT mial Deagle oraz Tarcze?
Czy napisales tak o?

:) :) :) :)


Użytkownik Olszak85 edytował ten post 02.09.2017 20:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych