Witam.
Mam problem , mam dwa pluginy, do tych samym zabaw.
Jail_Sparta
1.Jail_Sparta version 1.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>
#define PLUGIN "jail_spartaday"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Cypis & Dr.McKay"
new id_sparta;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy
}
/*
setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia
setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego
setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych
setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni
setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac
setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id)
setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie
setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy
*/
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_sparta)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud
szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud
jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT
jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt
jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne
setting[0] = 1; //ustawia dane dnia
setting[1] = 1; //ustawia dane dnia
setting[2] = 1; //ustawia dane dnia
setting[4] = 1 //ustawia dane dnia
setting[6] = 1; //ustawia dane dnia
setting[7] = 2; //ustawia dane dnia
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_sparta)
{
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd)
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_shield")
}
}
}
public OnGameHudEnd()
{
if(jail_get_play_game_id() == id_sparta)
{
jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
continue;
strip_user_weapons(i);
fm_give_item(i, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99);
}
}
}
2.Jail_Sparta version 2