Witam.
Kiedyś posiadałem zabawe : Day Sparta plik ale nowy komputer i straciłem.
Dlatego ktoś opublikowałby tą zabawe jest mi strasznie Potrzebna!
Za opublikowanie oczywiscie Repk'a leci
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.09.2017 22:02
Witam.
Kiedyś posiadałem zabawe : Day Sparta plik ale nowy komputer i straciłem.
Dlatego ktoś opublikowałby tą zabawe jest mi strasznie Potrzebna!
Za opublikowanie oczywiscie Repk'a leci
Pozdrawiam
Napisano 02.09.2017 06:59
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <cstrike> #include <jailbreak> #define PLUGIN "jail_spartaday" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Dr.McKay" new id_sparta; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_sparta = jail_register_game("Sparta Day"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy } /* setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id) setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy */ public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_sparta) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie dostaja tarcze.^nCT dostaje deagla i sie bija.^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud szInfo = "Dzisiaj jest Sparta Day"; //ustawia inforamcje na hud jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT jail_set_ct_hit_tt(false); //ct nie moze zabic tt jail_set_god_ct(false); //ct jest niesmiertelne setting[0] = 1; //ustawia dane dnia setting[1] = 1; //ustawia dane dnia setting[2] = 1; //ustawia dane dnia setting[4] = 1 //ustawia dane dnia setting[6] = 1; //ustawia dane dnia setting[7] = 2; //ustawia dane dnia } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_sparta) { jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd) for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; strip_user_weapons(i); fm_give_item(i, "weapon_shield") } } } public OnGameHudEnd() { if(jail_get_play_game_id() == id_sparta) { jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT) continue; strip_user_weapons(i); fm_give_item(i, "weapon_deagle"); cs_set_user_bpammo(i,CSW_DEAGLE, 99); } } } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 02.09.2017 12:01
A jak dodawc wiezniam tarcze?
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych