Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nwoy Plugin ! Ktoś sam się zabije, wpisze kill


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 jordini

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:62
Offline

Napisano 26.10.2009 18:00

Witam, czy mogl by mi ktos napisać plguin ze jak jakiś gracz umże to jest odrwarzany dzwięk haha.mp3?
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.10.2009 18:06

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const DZWIEK[] = "sounds/misc/haha.mp3"
public plugin_init()
{
	register_plugin("Kill_Haah'","1.0","Vertricus")
	register_forward( FM_ClientKill,       "FwdClientKill" );
}


public FwdClientKill( id ) {
	if( !is_user_alive(id) )
		FMRES_SUPERCEDE;
	client_cmd(0, "mp3 play %s", DZWIEK)
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache() 
{ 
    precache_generic(DZWIEK) 
}

Działa tylko na komende kill ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 jordini

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:62
Offline

Napisano 26.10.2009 18:14

a mogl bys dorobić ze jak ktoś np spadnie z wysokosci wysadzi sie he
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 26.10.2009 18:24

Nie umiesz od razu napisać anie pierw jedno potem dorób to...
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.10.2009 18:34

Mogłeś to chociaż 5min wcześniej napisać, bo zamknąłem amxx'a jak zobaczyłem posta Vertricus'a i musiałem od początku pisać.

#include <amxmodx>

new const sound[] = "sound/misc/haha.mp3";

public plugin_init() {
	register_plugin("KillSound", "0.1", "Pavulon")
	
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a")
}

public hook_death()
{
	new Killer = read_data(1)
	new Victim = read_data(2)
	
	if (Killer == Victim || Killer == 0)
	{
		client_cmd(0, "mp3 play %s", sound)
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_generic(sound)
}

  • +
  • -
  • 0

#6 jordini

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:62
Offline

Napisano 27.10.2009 15:42

Umże to raczej ogole pojęcie, umieramy poprzez wysadzenie, skok a nie tylko poprzez kill
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.10.2009 15:44

Umrze a nie umże to po 1.
Po 2. jak ktoś nas zabije to też "umieramy"...
  • +
  • -
  • 0

#8 Slugger

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:406
  • GG:
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.10.2009 16:14

Nwoy Plugin ! Ktoś sam się zabije, wpisze kill

W tytule napisałeś że wpisze kill, więc panowie napisali ci plugin na tą komendę.
Powinieneś teraz wystawić punkt pomógł bo zrobili dla ciebie to co chciałeś.

a mogl bys dorobić ze jak ktoś np spadnie z wysokosci wysadzi sie he

A mógł byś pisać poprawnie gramatycznie?

Na przyszłość to napisz raz, ale porządnie co ci jest potrzebne :zly:
  • +
  • -
  • 0

#9 jordini

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:62
Offline

Napisano 29.10.2009 16:43

Oddalem przeciez po punkcie ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych