Witam.
Prosiłbym o przerobienie pluginu Admin Model Menu (https://amxx.pl/topi...min-model-menu/)
Poniżej napiszę co i jak i dam sma pluginu.
Po wpisaniu /model ma wyskakiwać menu i następujące opcje do wybrania: 1. Skin Mężczyzny (TT) 2. Skin Dziewczyny (TT) 3. Skin Mężczyzny (CT) 4. Skin Dziewczyny (CT)
I po wybraniu jednego z nich wyskakuje kolejne menu z wyborem skinu.
Oraz prosiłbym aby było to ustawione tak, aby CT nie mógł wybrać np. "Skin Mężczyzny (TT)" wyłącznie skiny dla CT, i na odwrót!
2 OPCJA.
Jeżeli nie da się zrobić menu w menu, dałoby się zablokować aby TT nie mógł wybrać skinu dla CT?
Wiem, że wymaga to trochę czasu ale bardzo liczę na was!! Za każdą pomoc wynagradzam + i z góry dziękuję !!
sma
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
- Nie możesz napisać tematu
- Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
#1 Obelix
Napisano 01.08.2017 11:08
#2 Robiin
Napisano 01.08.2017 11:43
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct.mdl" }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Coś w tym stylu?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3 Obelix
Napisano 01.08.2017 13:19
Spoiler#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct.mdl" }; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }Coś w tym stylu?
Tak, o to mi chodziło! Dzięki +
Lecz nie działa on do końca.
Menu działa, ale nie podmienia skinów, oraz trzeba podać ścieżkę w taki sposób: "models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl" (nazwa modelu oraz folderu muszą być takie same, aby plugin działał)
Zmieniłem 1 skin na swój, ale plugin zmienia na domyślne z CS'a, zamiast ten który dałem.
Dam SS'a jak to zrobiłem. (Z tymi skinami co ty tam dałeś też nie działa!)
#4 Robiin
Napisano 01.08.2017 13:22
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct/model_k_ct.mdl" }; public plugin_precache() { precache_model(g_model_m_tt) precache_model(g_model_k_tt) precache_model(g_model_m_ct) precache_model(g_model_k_ct) } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#5 Obelix
Napisano 01.08.2017 18:39
Spoiler#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #define PLUGIN "Plugin" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "aS" new const g_model_m_tt[] = { "models/player/model_m_tt/model_m_tt.mdl" }; new const g_model_k_tt[] = { "models/player/model_k_tt/model_k_tt.mdl" }; new const g_model_m_ct[] = { "models/player/model_m_ct/model_m_ct.mdl" }; new const g_model_k_ct[] = { "models/player/model_k_ct/model_k_ct.mdl" }; public plugin_precache() { precache_model(g_model_m_tt) precache_model(g_model_k_tt) precache_model(g_model_m_ct) precache_model(g_model_k_ct) } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /modele", "ShowMenu", _, "Otwiera menu z modelami"); } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Wybierz typ skina", "mymenuhandler_1"); menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\r (TT)", "", 0); // case 0 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\r (TT)", "", 0); // case 1 menu_additem(menu, "Skin mezczyzny\y (CT)", "", 0); // case 2 menu_additem(menu, "Skin dziewczyny\y (CT)", "", 0); // case 3 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_1(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new name[33]; get_user_name(id, name, 32); new command[6], name_menu[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name_menu, sizeof name_menu - 1, callback); switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 1: { if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_tt(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 2: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_m_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } case 3: { if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { skiny_k_ct(id) } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else { ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 TT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_2"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_2(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_tt(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_3"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_3(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 1){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_tt) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_k_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_4"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_4(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_k_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } ///////// public skiny_m_ct(id) { new menu = menu_create("Wybierz skina", "mymenuhandler_5"); menu_additem(menu, "Jakis skin #1", "", 0); // case 0 menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public mymenuhandler_5(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT){ menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED;} new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item){ case 0:{ if(get_user_team(id) == 2){ if(is_user_alive(id)) { cs_set_user_model(id, g_model_m_ct) } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 martwy nie potrzebujesz skina...", name) } } else {ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 musisz nalezec do druzyny^x04 CT^x01 aby wybrac ta opcje.", name) }}} menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Modele się pobierały, ale nadal domyślny skin Terrorystów.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny
|
Inny
[KOSZ] csgo mod v2 by O'ZoneNapisany przez LuxiStudioPL, 23.03.2024 inny |
|
|||
Inny
Zewnętrzna strona na IP serwera wwwNapisany przez Booom, 17.03.2024 inny |
|
||||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Inny
[Zlecenie płatne] Edycja pluginówNapisany przez pexo, 01.02.2024 inny |
|
||||
Inny
OnlyDD2 (2023)Napisany przez xSPECJALSx, 12.11.2023 inny |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych