Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Jak dodać modele do danej klasy ludzi

zombie plague 5.0

Najlepsza odpowiedź kocurei, 04.05.2017 21:46

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new ma_klase[33]

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}

public plugin_precache()
{
	new model[64]
	for(new i=1;i<5;i++)
	{
		formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i])
		precache_model(model)
	}
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)	
{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			if(ma_klase[id] == 1)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 1
			}
		}
		case 2:
		{
			if(ma_klase[id] == 2)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 2
			}
		}
		case 3:
		{
			if(ma_klase[id] == 3)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 3
			}
		}
		case 4:
		{
			if(ma_klase[id] == 4)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 4
			}
		}
	}
	cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key])
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 1)
	{
		set_user_armor(id, 40)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 2)
	{
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_maxspeed(id, 1.20)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 3)
	{
		set_user_health(id, 300)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 4)
	{
		set_user_armor(id, 200)
		set_user_health(id, 250)
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
	DajMoce(id)
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 0)
	{
		WybierzLudzi(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

 

Dzięki wielkie , jako tak działa tylko jest problem

Modele docelowe wczytują się wtedy kiedy cały czas zmieniam sobie klase poprzez menu, wtedy się wczytują 

Jak jestem zombie i zmienię sobie klase ludzi, to zmieni mi model zombiaka na model człowieka 

Co rundę zmienia się na skin z HL na Gordona 

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kocurei

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2017 16:36

Witam, tak jak w temacie, chciałbym aby każda klasa miała osobny model, ale nie mogę nigdzie znaleźć tutka, albo coś w tym stylu , próbowałem przepisywać coś z tutków na zmianę modeli z cod moda do siebie na zombie moda, ale nie wychodzi mi to, mógłby ktoś mi pomóc , chociaż napisać ,gdzie mam co wpisać , resztę chyba sobie dam radę sam  :lol: 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new ma_klase[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)

{
set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)

switch(key)
{
case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1
}
}
case 2:
{
if(ma_klase[id] == 2)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
if(ma_klase[id] == 3)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
if(ma_klase[id] == 4)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 4
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 1)
{
set_user_armor(id, 40)
}
else
if(ma_klase[id] == 2)
{
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_maxspeed(id, 1.20)
}
else
if(ma_klase[id] == 3)
{
set_user_health(id, 300)
}
else
if(ma_klase[id] == 4)
{
set_user_armor(id, 200)
set_user_health(id, 250)
set_user_gravity(id, 0.50)
set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
DajMoce(id)
if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
if(ma_klase[id] == 0)
{
WybierzLudzi(id)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.05.2017 17:54

w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model, nie zapomnij dodać też plugin_precache z tymi modelami. reszte znajdziesz w dokumantacji ;)

 

 

i kod sobie wytabuluj bo masakracja


  • +
  • -
  • 1

#3 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2017 19:02

w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model, nie zapomnij dodać też plugin_precache z tymi modelami. reszte znajdziesz w dokumantacji ;)

 

 

i kod sobie wytabuluj bo masakracja

switch(key)
{

cs_set_user_model(id, "model");

{

public plugin_precache()

{

precache_model("models/player/model/model.mdl")

}

case 1:
{
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.05.2017 19:22

w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model

https://amxx.pl/doku..._set_user_model

 

 

plugin precache do osobna funkcja, służąca do precachowania plików. https://amxx.pl/doku...plugin_precache

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#5 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2017 19:31

w switchu w kazdym case: używaj cs_set_user_model

https://amxx.pl/doku..._set_user_model

 

 

plugin precache do osobna funkcja, służąca do precachowania plików. https://amxx.pl/doku...plugin_precache

switch(key)
{
case 1:
{
	cs_set_user_model( index, "kaskader")
	public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/kaskader/kaskader.mdl")
}
if(ma_klase[id] == 1)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 1

}
}
case 2:
{
	cs_set_user_model( index, "usmarine")
	public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/usmarine/usmarine.mdl")
}
if(ma_klase[id] == 2)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 2
}
}
case 3:
{
	cs_set_user_model( index, "wojskowy")
	public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/wojskowy/wojskowy.mdl")
}
if(ma_klase[id] == 3)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 3
}
}
case 4:
{
	cs_set_user_model( index, "szturmowiec")
	public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/szturmowiec/szturmowiec.mdl")
}
if(ma_klase[id] == 4)
{
client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
ma_klase[id] = 4

Lipa ;/

 


Użytkownik kocurei edytował ten post 04.05.2017 19:32

  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 04.05.2017 19:49

Jak nie umiesz kompletnie to zapraszam do działu tutoriale.

 

Precache to osobna funkcja, model precachujesz raz na całą mape, potem możesz go używać.

 

Polecam posprawdzać sobie przykładowe pluginy i zobaczyć jak one zarządzają modelami.

 

Tu moja pomoc się kończy


  • +
  • -
  • 0

#7 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 04.05.2017 19:56

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new ma_klase[33]

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}

public plugin_precache()
{
	new model[64]
	for(new i=1;i<5;i++)
	{
		formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i])
		precache_model(model)
	}
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)	
{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			if(ma_klase[id] == 1)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 1
			}
		}
		case 2:
		{
			if(ma_klase[id] == 2)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 2
			}
		}
		case 3:
		{
			if(ma_klase[id] == 3)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 3
			}
		}
		case 4:
		{
			if(ma_klase[id] == 4)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 4
			}
		}
	}
	cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key])
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 1)
	{
		set_user_armor(id, 40)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 2)
	{
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_maxspeed(id, 1.20)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 3)
	{
		set_user_health(id, 300)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 4)
	{
		set_user_armor(id, 200)
		set_user_health(id, 250)
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
	DajMoce(id)
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 0)
	{
		WybierzLudzi(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#8 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2017 21:41

+


Użytkownik kocurei edytował ten post 04.05.2017 21:43

  • +
  • -
  • 0

#9 kocurei

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.05.2017 21:46   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>


new ma_klase[33]

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

public plugin_init()
{
	register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS & TheRock")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi");
}

public plugin_precache()
{
	new model[64]
	for(new i=1;i<5;i++)
	{
		formatex(model,63,"models/player/%s/%s.mdl",g_nazwy_modeli[i],g_nazwy_modeli[i])
		precache_model(model)
	}
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)	
{
	set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id)
}

public WybierzLudzi(id)
{
	new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect");
	menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0)
	menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Opis)", "2", 0)
	menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Opis)", "3", 0)
	menu_additem(menu, "X-Men \y(Opis)", "4", ADMIN_LEVEL_H)
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
	
	menu_display(id, menu, 0);
}
public WybierzLudziSelect(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	new data[6], iName[64];
	new zaccess, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback);
	new key = str_to_num(data)
	
	switch(key)
	{
		case 1:
		{
			if(ma_klase[id] == 1)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Uzbrojony Cywil wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 1
			}
		}
		case 2:
		{
			if(ma_klase[id] == 2)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 2
			}
		}
		case 3:
		{
			if(ma_klase[id] == 3)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 3
			}
		}
		case 4:
		{
			if(ma_klase[id] == 4)
			{
				client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa")
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "Klasa X-Men wybrana poprawnie")
				ma_klase[id] = 4
			}
		}
	}
	cs_set_user_model(id,g_nazwy_modeli[key])
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public DajMoce(id)
{
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 1)
	{
		set_user_armor(id, 40)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 2)
	{
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_maxspeed(id, 1.20)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 3)
	{
		set_user_health(id, 300)
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 4)
	{
		set_user_armor(id, 200)
		set_user_health(id, 250)
		set_user_gravity(id, 0.50)
		set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,70)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sprawdz(id)
{
	DajMoce(id)
	if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id))
	{
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	else
		if(ma_klase[id] == 0)
	{
		WybierzLudzi(id)
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

nazwe modelu BEZ sciezki wpisujesz tutaj

new g_nazwy_modeli[][] = {" ","Model1","Model2","Model3","Model4"}

 

Dzięki wielkie , jako tak działa tylko jest problem

Modele docelowe wczytują się wtedy kiedy cały czas zmieniam sobie klase poprzez menu, wtedy się wczytują 

Jak jestem zombie i zmienię sobie klase ludzi, to zmieni mi model zombiaka na model człowieka 

Co rundę zmienia się na skin z HL na Gordona 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych