Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Klasy cod modproszę o zrobienie podanych nizej klas (wszystko opisane)

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreenUp123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 02.05.2017 15:18

ADMIN_LEVEL_A

 

Klasa ; [V.I.P.] Assasin

Inteligencja ;  10

Zdrowie; 44

Wytrzymalosc; 10

Kondycja ; 200

Bronie; Deagl, m4, mp5, awp

Opis: widoczność na nozu 20, nieskończoność skokow, mniejsza grawitacja,  modul odrzutowy, nie słychać twoich krokow, 1/1 z noza, BH (+ 1 rakieta lub  rozblysk)

 

Klasa ; [V.I.P.] Sanitariusz
Inteligencja ;  40
Zdrowie; 40
Wytrzymalosc; 10 
Kondycja ; 40
Bronie; Deagl, aug, sg550, scout
Opis: 1/3 scout, +8dmg aug , posiada przebranie wroga, moze wskrzesac umarlych , leczy siebie (10 HP co 6 sek) 

, +6 skokow

Klasa ; [V.I.P.] Elitarny Snajper

Inteligencja ;  20
Zdrowie; 65
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 50
Bronie; HE, awp, AK,deagl

Opis: 1/1 He  1/1 awp , 15 skokow, +15 hp i pełny magazynek za zabójstwo + 5 DMG AK, ¼ z deagle

 

Klasa ; [V.I.P.] Elitarny Rambo

Inteligencja ;  52
Zdrowie; 32
Wytrzymalosc; 2 
Kondycja ; 70
Bronie; HE,fleszx2, smoke ak, m4 , mp5, deagl

Opis: pełny magazynek za zabicie, +12 hp za zabicie, nieskończoność skoków, 1/1 z kosy, eliminator rozrzutu w broniach, widzialność 66/255

 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

ADMIN_LEVEL_B

 

 

Klasa ; [GOLD]  Rambo

Inteligencja ;  16
Zdrowie; 30
Wytrzymalosc; 0 
Kondycja ; 60
Bronie; HE,fleszx2, smoke , m4a1, deagl

Opis: pełny magazynek za zabicie, +4 hp za zabicie, + 13skoków, 1/1 z kosy, eliminator rozrzutu w broniach, widzialność 150/255

 

 

Klasa ; [GOLD]  Senit

Inteligencja ;  12
Zdrowie; 30
Wytrzymalosc; 6 
Kondycja ; 60
Bronie; HE,flesz, smoke , Awp, mp5, ak47, deagl

Opis: nie musi przeładowywac broni, +15 skoków, 15(+int) DMG z MP5!

 

Klasa ; [GOLD]  Snaiper

Inteligencja ;  10
Zdrowie; 40
Wytrzymalosc; 26 
Kondycja ; 70
Bronie; awp, deagl, ump 45

Opis: szybki, + 3 skoki, ½ awp, 1/6 deagl, +3 DMG z ump, 1/10 na wyrzucenie broni + 5 hp i pelny magazynek za zabójstwo,

 

 

 

Klasa ; [GOLD]  Ninja

Inteligencja ;  6
Zdrowie; 30
Wytrzymalosc; 0 
Kondycja ; 150
Bronie; HE,fleszx2, smoke , Deal, awp, aug, ak

Opis: bardzo szybki, widoczność na nozu spada do 37/255, nieskończoność skoków +mniejsza grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Klasy na : ADMIN_LEVEL_C

 

Klasa ; [Mega Premium]   Generał

Inteligencja ;  5
Zdrowie; 20
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 40
Bronie; He, m4, mp5, scout

Opis:  widzialność ; 165/225, + 5 skoków, + 10 DMG(+int) z M4a1 i MP5 , 1/3 z Scotta, ¼ z He

 

 

Klasa ; [Mega Premium]   Grom

Inteligencja ;  20
Zdrowie; 20
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 40
Bronie; He, smoke, aug, tmp

Opis:  widzialność ; 190/225, + 4 skoki, posiada 2 rakiety z gazem trującym,

 

 

Klasa ; [Mega Premium]   Pirotechnik

Inteligencja ;  20
Zdrowie; 20
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 40
Bronie; He, smoke, sg550, shotgun

Opis:  widzialność ; 190/225, + 4 skoki, posiada 2 miny laserowe.

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Klasy na : ADMIN_LEVEL_D

 

Klasa ; [Premium]  Rusher

Inteligencja ;  10
Zdrowie; 30
Wytrzymalosc; 0 
Kondycja ; 50
Bronie; HE,fleszx2, smoke , m3, deagle

Opis: 1/5 z shotguna, widzialność 170/255, + 5 skoków, + 2apteczka

 

Klasa ; [Premium]   Wsparcie

Inteligencja ;  10
Zdrowie; 35
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 30
Bronie; deagle, autolama, gali,

Opis:  + 3 rakiety + 3 skoki, podczas kucania widoczność spada do 60, 1/1 z noza, 1/16 na wyrzucenie broni ,

 

Klasa ; [Premium]   Elektryk

Inteligencja ;  20
Zdrowie; 20
Wytrzymalosc; 20 
Kondycja ; 30
Bronie; deagle, famas 

Opis:  2 błyskawice  + 3 skoki, 1/16 na wyrzucenie broni ,

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Zwykla klasa :

 

Klasa ; Talib

Inteligencja ;  0
Zdrowie; 20
Wytrzymalosc; 0 
Kondycja ; 30
Bronie; deagle, m3

Opis:  ¼ z deagla, 1/7 z m3, Bh + 3 skoki

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 xBredeK

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:196
  • Imię:Bredek
  • Lokalizacja:Bredkowo
Offline

Napisano 02.05.2017 15:51

Proszę: https://amxx.pl/generator-klas/

Dasz radę sobie zrobić sam ;)


  • +
  • -
  • 0

#3 GreenUp123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 02.05.2017 16:37

Proszę: https://amxx.pl/generator-klas/

Dasz radę sobie zrobić sam ;)

no własnie nie bardzo :) dlatego tu pisze 


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 03.05.2017 09:22

Obsługa tego generatora jest bardzo prosta, więc proszę Cie serdecznie, rusz tyłek i popracuj sam, większośc tych klas to jest 5 minut roboty, a przynajmniej takie podstawowe rzeczy jak miny itp. Łatwiej jest komuś dorobić np. kase za zabójstwo niż robić całą klasę od zera.


  • +
  • -
  • 0

#5 GreenUp123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 03.05.2017 09:51

okej rozumiem :) 


  • +
  • -
  • 0

#6 KubPitt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.05.2017 10:21

[Premium] Wsparcie

https://amxx.pl/komp...iumWsparcie.sma
  • +
  • -
  • 2

#7 GreenUp123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:45
Offline

Napisano 03.05.2017 10:29

 dziekuje :D +++


  • +
  • -
  • 0

#8 KubPitt

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 03.05.2017 10:39

[GOLD] Ninja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#9 Perexx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.05.2017 20:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium]Rusher";
new const opis[]    = "1/5 z shotguna, widzialność 170/255, + 5 skoków, + 2apteczka";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]Rusher] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Skąpiluj sobie w Kompilatorze            https://amxx.pl/kompilator/


  • +
  • -
  • 2

Tworzę Paczki , CodMod , Oraz inne Unikatowe Na zamówienie Więc zapraszam do kontaktu.

GG: 
66157304
Lub PW :)
 


#10 Perexx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.05.2017 20:30

Talib :) 


  • +
  • -
  • 2

Tworzę Paczki , CodMod , Oraz inne Unikatowe Na zamówienie Więc zapraszam do kontaktu.

GG: 
66157304
Lub PW :)
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych