Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada komendy ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 dayman

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 24.10.2009 11:56

Witam !
Mam problem... Mianowicie chciałbym aby jak ktoś podłączy się na serwer ustawia mu cl_minmodels 0, ale jeśli gracz będzie chciał zmienić komendę podczas gry to nie będzie mógł ...
  • +
  • -
  • 0

#2 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.10.2009 12:15

Mam problem... Mianowicie chciałbym aby jak ktoś podłączy się na serwer ustawia mu cl_minmodels 0

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("minmodels 0","1.0","PortS")
    register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start")
    register_clcmd("cl_minmodels 1", "blok") 
}

public blok (id) { 
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_connect(id)
{
    client_cmd(id,"cl_minmodels 0")   
}

public client_authorized(id)
{
    client_cmd(id,"cl_minmodels 0")   
}

public newRound(id)
{
    client_cmd(id,"cl_minmodels 0")
}


ale jeśli gracz będzie chciał zmienić komendę podczas gry to nie będzie mógł ...

Niemożliwe na ns?

@Down
Zapomniałem ;>
  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#3 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 24.10.2009 12:28

Portek, jak nie ? ;>

#include <amxmodx>
public plugin_init() {
	register_clcmd("komenda", "blok")
}
public blok (id) return PLUGIN_HANDLED
np.
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
	register_clcmd("cl_minmodels 1", "blok")
}
public blok (id) return PLUGIN_HANDLED

  • +
  • -
  • 0

#4 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 24.10.2009 13:03

Ja nie chcę na NS tylko STEAM !!
  • +
  • -
  • 0

#5 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.10.2009 13:14

Ja nie chcę na NS tylko STEAM !!

A sprawdziłeć co Ci daliśmy? Twierdzę że nie ;)
  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#6 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 24.10.2009 13:39

Sprawdziłem i na Steam mi nie działa nawet nie chce ustawić przy podłączeniu się na serwer cl_minmodels 0 tylko takie jakie miałem takie mam dalej ...
  • +
  • -
  • 0

#7 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 24.10.2009 13:48

pcheLa., a wgrałeś dobrze ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 24.10.2009 14:03

Tak ... sam probowałem zrobić z set_task ale to zbyt laguje serwer ...
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.10.2009 14:47

a tu jest na pewno dobrzę ?
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start") 
i
 public newRound(id) 
{ 
    client_cmd(id,"cl_minmodels 0") 
}

  • +
  • -
  • 0

#10 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 25.10.2009 10:06

public newRound(id) 
{ 
    client_cmd(id,"cl_minmodels 0") 
}
jak juz to:
client_cmd(0,"cl_minmodels 0")

  • +
  • -
  • 0

#11 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 25.10.2009 22:05

Hmm coś nie działa to tak jak powinno :( To znaczy nie działa mi to !
Ja nie chcę że co rundę ustawia ... Tylko chcę zablokować tą komendę!! cl_minmodels
  • +
  • -
  • 0

#12 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.10.2009 22:30

Masz, nie sprawdzałem:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("MinModels", "1.0", "PortuS");
}

public client_connect(id)
{
    if (!is_user_bot(id) && is_user_alive(id))
        query_client_cvar(id, "cl_minmodels", "minmodels");
}

public minmodels(id, const cvar[], const value[])
{
	new value
	if(value == 1)
	client_cmd(id, "cl_minmodels 0")
}

  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#13 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.10.2009 22:39

A nie powinno być :
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("MinModels", "1.0", "PortuS");
}

public client_connect(id)
{
    if (!is_user_bot(id))
        query_client_cvar(id, "cl_minmodels", "minmodels");
}

public minmodels(id, const cvar[], const value[])
{
    new val = str_to_num(value)
    if(val == 1)
    client_cmd(id, "cl_minmodels 0")
}
;>

Jedna uwaga : jak ktoś się łączy to jakim cudem może być żywy :P
  • +
  • -
  • 0

#14 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 28.10.2009 13:20

No sorki ale nie działa :(
  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.10.2009 13:28

a macie pewność że można pobrać wartość cl_minmodels ??
  • +
  • -
  • 0

#16 dayman

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:66
  • Lokalizacja:Kazahstan
Offline

Napisano 28.10.2009 14:02

Już na tym forum widziałem podobny plugin ... tylko tyle że miał błąd ... Nie można było dostać się do jakiegoś teamu !

[ Dodano: 30-10-2009, 13:59 ]
Odświeżam !
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych