Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wymuszenie komendy
#1
Napisano 09.02.2017 16:52
#2
Napisano 09.02.2017 17:24
Określ jakiemu graczowi. Jakiś nick, cokolwiek?
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
#3
Napisano 09.02.2017 17:42
Można takimi funkcjami :
new gracz=find_player("a","qwerty"); console_cmd(gracz,"fps_max 100");
https://amxx.pl/doku...f96/find-player
https://amxx.pl/doku...f40/console-cmd
Albo plugin :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new name[32]; new data[6]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/wymus","wymus"); } public wymus(id){ new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep"); for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){ if(!is_user_connected(i)) continue; if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue; num_to_str(i, data, 5); get_user_name(id, name, 31); menu_additem(menu, name, data); } menu_display(id,menu,0); } public zaczep(id,menu,item){ if(item == MENU_EXIT) return; if(!is_user_connected(id)) return; new name[32]; new callback; new data[6]; new dostep; menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback); new id2 = str_to_num(data); if(!is_user_connected(id2)) return; console_cmd(id2,"fps_max 100"); }
W oparciu o : https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/
Użytkownik KRAKOW edytował ten post 09.02.2017 17:58
#4
Napisano 09.02.2017 18:33
Plugin niby działa, ale gdy wpisuję /wymus wyskakuję menu które pokazuję ciągle powtarzający się mój nick. tzn. 1. Gift 2. Gift 3. Gift etc.
Gdy kliknąłem 1 nie zmieniło mi komendy.
Na serwerze byli gracze, zauważyłem że ilość powtarzającego się mojego nicku wzoruje na ilości graczy na serwerze.
Właśnie takie menu jest idealne dla mnie, tylko gdyby działało jak należy.
#5
Napisano 09.02.2017 18:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new name[32]; new data[6]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/wymus","wymus"); } public wymus(id){ new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep"); for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){ if(!is_user_connected(i)) continue; if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue; num_to_str(i, data, 5); get_user_name(i, name, 31); menu_additem(menu, name, data); } menu_display(id,menu,0); } public zaczep(id,menu,item){ if(item == MENU_EXIT) return; if(!is_user_connected(id)) return; new name[32]; new callback; new data[6]; new dostep; menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback); new id2 = str_to_num(data); if(!is_user_connected(id2)) return; console_cmd(id2,"fps_max 100"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; }
Teraz spróbuj, jeśli nie działa wywoływanie funkcji to zamiast console_cmd daj client_cmd
Użytkownik KRAKOW edytował ten post 09.02.2017 18:50
#6
Napisano 09.02.2017 20:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new name[32]; new data[6]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/wymus","wymus"); } public wymus(id){ new menu=menu_create("Lista graczy","zaczep"); for(new i=1;i<get_maxplayers();i++){ if(!is_user_connected(i)) continue; if(is_user_hltv(i)||is_user_bot(i)) continue; num_to_str(i, data, 5); get_user_name(i, name, 31); menu_additem(menu, name, data); } menu_display(id,menu,0); } public zaczep(id,menu,item){ if(item == MENU_EXIT) return; if(!is_user_connected(id)) return; new name[32]; new callback; new data[6]; new dostep; menu_item_getinfo(menu, item, dostep, data, 5, name, 31, callback); new id2 = str_to_num(data); if(!is_user_connected(id2)) return; console_cmd(id2,"fps_max 100"); menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; }Teraz spróbuj, jeśli nie działa wywoływanie funkcji to zamiast console_cmd daj client_cmd
Nie mogę skompilować przez "return PLUGIN_CONTINUE;"
jak usunę to normalnie kompiluję, może spróbujesz skompilować za mnie?
#7
Napisano 10.02.2017 09:39
Już powinno być ok
Załączone pliki
#8
Napisano 10.02.2017 12:29
Wszystko działa, dziękuje. Temat można zamknąć.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych