Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie wyrzucanie broni i napisanie 1

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 21.10.2009 01:22

Witam

Posiadam na serwerze ten plugin:
http://amxx.pl/topic...

Po ustawieniu cvarów, że gdy ktoś wyrzuci broń to ona znika oraz znikają bronie z całej mapy niestety również po wyrzuceniu bomby również ona znika - i tutaj moja prośba - czy dałoby się to przerobić tak, aby bomba po wyrzuceniu nie znikała?


Druga sprawa to czy jest możliwość zablokowania wpisywania danego słowa na pierwszych 2 minutach mapy?
Dokładnie chodzi mi, że ktoś po wpisaniu /klasa w pierwszych 2 minutach mapy dostanie powiadomienie na say, ze nie mozna pisac klasa... lub zostanie kicka? ( wolałbym powiadomienie say ) ?
Potrzebne mi jest to ponieważ ludzie na serwerze nie rozumieją, że klasa musi się "wczytać" a wpisywanie w say /klasa opóźnia to.
( można przerobić ten: http://amxx.pl/topic...bka-vt11697.htm )


Z góry dziękuję za pomoc.
++ Pomógł

Pozdrawiam

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.10.2009 10:37

Łap powinno działać (Najlepiej dopisać przed diablo modem w plugins.ini ;) )
#include <amxmodx>



new bool:minely = false;

public plugin_init() {

	register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers")

	register_concmd("say /klasa", "blok");

	register_concmd("say_team /klasa", "blok");

	set_task(120.0, "zmien");

}

public blok(id){

	if(!minely){

		client_print(id, print_chat, "[Block] Nie mozna pisac komendy /klasa wczesniej niz 2 min po zmianie mapy !);

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public zmien() minely = true;

  • +
  • -
  • 0

#3 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 21.10.2009 14:24

Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/textiAtWl2.sma(12) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
/groups/amxmodx/tmp3/textiAtWl2.sma(12 -- 13) : error 001: expected token: ",", but found "return"

2 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textiAtWl2.amx (compile failed).


  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 21.10.2009 15:17

#include <amxmodx>

new bool:minely = false;
public plugin_init() {
    register_plugin("Plug-In", "0.1", "Knopers")
    register_concmd("say /klasa", "blok");
    register_concmd("say_team /klasa", "blok");
    set_task(120.0, "zmien");
}
public blok(id){
    if(!minely){
        client_print(id, print_chat, "[Block] Nie mozna pisac komendy /klasa wczesniej niz 2 min po zmianie mapy !");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public zmien() minely = true;
Zapomniałeś o "
  • +
  • -
  • 0

#5 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 21.10.2009 18:35

Dzięki wielkie, plugin działa leci Pomógł.

Nie chce zakładać nowego tematu a mam jeszcze jedną sprawę - czy mógłby mi ktoś przerobić ten kod z diablo moda, aby można było użyć ten item Maxymalnie 10 razy?

public item_fireball(id)
{
	if (fired[id] > 0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Tymaczasowo mozesz uzyc Ognistej Kuli tylko raz na runde")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (fired[id] == 0 && player_b_fireball[id] > 0 && is_user_alive(id) == 1)
	{
		fired[id] = 1
		new Float:vOrigin[3]
		new fEntity
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin)
		fEntity = create_entity("info_target")
		entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
		entity_set_origin(fEntity, vOrigin)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
		entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball")
		entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
		entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5)
		entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id)
		
		
		
		//Send forward
		new Float:fl_iNewVelocity[3]
		VelocityByAim(id, 800, fl_iNewVelocity)
		entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
		
		
		message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
		write_byte(22) 
		write_short(fEntity) 
		write_short(sprite_beam) 
		write_byte(45) 
		write_byte(4) 
		write_byte(255) 
		write_byte(0) 
		write_byte(0) 
		write_byte(25)
		message_end() 
	}	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Z góry dziękuje za pomoc.
++Pomógł

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych