Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dodatkowe dmg dla klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.12.2016 20:39

Jak będzie wyglądał kod aby klasa miała +15% dmg więcej z każdej bronii?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Perexx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:62
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 30.05.2017 20:55

Biblioteki:

 

 

#include <hamsandwich>

 

Pod includami:

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

 

 

Rejestrujemy:

 

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

 

I na koncu sma:

 

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);



        return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 1

Tworzę Paczki , CodMod , Oraz inne Unikatowe Na zamówienie Więc zapraszam do kontaktu.

GG: 
66157304
Lub PW :)
 


#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2017 16:40

+15% z każdej broni, a nie + 5 dmg z AK47, tutaj poprawiony public TakeDamage 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage * 0.15, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
 
return HAM_IGNORED;
 
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych