Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dziwne Warningi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.11.2016 19:31

Witam.

Dodałem do swojego diablo artefakty od stacha i mam dziwne Warningi i nie mogę się ich pozbyć.

 

AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5073
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team


Warning: Loose indentation on line 441
Warning: Loose indentation on line 442
Warning: Loose indentation on line 750
Warning: Loose indentation on line 751
Warning: Symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnected() instead. on line 2004


Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2739
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2761
Warning: Symbol "plugin_modules" is marked as deprecated: Module dependency is now automatically handled by the compiler. This forward is no longer called. on line 5068

Warning: Symbol "require_module" is marked as deprecated: Module dependency is now automatically handled by the compiler. This native has no effect. on line 5069
Warning: Symbol "require_module" is marked as deprecated: Module dependency is now automatically handled by the compiler. This native has no effect. on line 5070
Warning: Symbol "require_module" is marked as deprecated: Module dependency is now automatically handled by the compiler. This native has no effect. on line 5071
Warning: Symbol "require_module" is marked as deprecated: Module dependency is now automatically handled by the compiler. This native has no effect. on line 5072

Warning: Unreachable code on line 5217
Header size:           9480 bytes
Code size:           280884 bytes
Data size:           189956 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes
Total requirements:  496704 bytes

13 Warnings.
Done.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 19.11.2016 23:58

Musisz koniecznie używać AMXX 1.8.3 ? Spróbuj kompilacji pod 1.8.2, większość tych błędów dotyczy funkcji które są "deprecated", czyli przestarzałe.

Warning: Loose indentation on line 441
Warning: Loose indentation on line 442
Warning: Loose indentation on line 750
Warning: Loose indentation on line 751

Tutaj nic więcej bez kodu ci nie powiemy, najczęściej to jest brak konwersji np. int/float lub problem z estetyką kodu (spacje,tabulacje)

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2739
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2761

Nie używana zmienna "licz" w danych linijkach.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.11.2016 21:37

Musisz koniecznie używać AMXX 1.8.3 ? Spróbuj kompilacji pod 1.8.2, większość tych błędów dotyczy funkcji które są "deprecated", czyli przestarzałe.

Warning: Loose indentation on line 441
Warning: Loose indentation on line 442
Warning: Loose indentation on line 750
Warning: Loose indentation on line 751

Tutaj nic więcej bez kodu ci nie powiemy, najczęściej to jest brak konwersji np. int/float lub problem z estetyką kodu (spacje,tabulacje)

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2739
Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "licz" on line 2761

Nie używana zmienna "licz" w danych linijkach.

Dzięki.

A możesz mi powiedzieć co zrobiłem zle z hudem?

public write_hud(id)
{
	if (player_lvl[id] == 0)
		player_lvl[id] = 1
	
	new tpstring[1024] 
	
	new Float:xp_now
	new Float:xp_need
	new Float:perc
	
	if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
	{
		perc = last_update_perc[id]
	}
	else
	{
		if (player_lvl[id] == 1)
		{
			xp_now = float(player_xp[id])
			xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
			perc = xp_now*100.0/xp_need
		}
		else
		{
			xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
			xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
			perc = xp_now*100.0/xp_need
		}
	}
	
	last_update_xp[id] = player_xp[id]
	last_update_perc[id] = perc
	
	maxhealth = race_heal[player_class[id]] + player_strength[id] * 2
	new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0
	new hp = get_user_health(id);
		
	
	set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
	
	if(player_class[id]!=Paladyn)
	{
		show_hudmessage(id, "[Zdrowie: %i | %i%%]^n[Mana: %i | Zloto %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, hpprocent, player_mana[id], player_zloto[id], player_item_name[id], item_durability[id])
		makeStatusText(0,YELLOW_STATUS,0.0,"Klasa: %s [ %i (%0.0f%s) ] Runa: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", artefakt_info[player_artefakt[id]])
	}
	else
	{
		show_hudmessage(id, "[Zdrowie: %i | %i%%]^n[Mana: %i | Zloto %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, hpprocent, player_mana[id], player_zloto[id], player_item_name[id], item_durability[id])
		makeStatusText(0,YELLOW_STATUS,0.0,"Klasa: %s [ %i (%0.0f%s) ] Runa: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", artefakt_info[player_artefakt[id]], JumpsLeft[id], JumpsMax[id])
	}
	
	message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
	write_byte(0) 
	write_string(tpstring) 
	message_end() 
}

Oraz czy dobrze zrobiłem zapis artefaktów+wytrzymałości,mane,złoto?

 

public SaveXP(id) 
{
if(g_boolsqlOK) 
{
if(!is_user_bot(id) && player_xp[id] != player_xp_old[id]) 
{
new name[48], ip[32], sid[32], q_command[512];


get_user_name(id, name, 47);
get_user_ip(id, ip, 31, 1);
get_user_authid(id, sid, 31);


replace_all(name, 47, "'", "\'");


switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) 
{
case 0:
{
formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}
case 1:
{
formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],ip,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}
case 2:
{
formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],sid,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}
default:
{
formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}
}


SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "Save_xp_handle", q_command);


player_xp_old[id] = player_xp[id];
}
}
else sql_start();
}

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 20.11.2016 21:39

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 20.11.2016 22:05


formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],ip,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}

Składnia polecenia UPDATE:

UPDATE nazwa_tabeli SET kolumna1=wartosc1, kolumna2=wartosc2, kolumnan=wartoscn WHERE warunek AND warunek;

Popraw warunki :)


xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])

To lepiej wykonać funkcją floatsub https://amxx.pl/doku...a/f942/floatsub

 


new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0

Tu tak samo, masz do tego funkcje gotowe.

 


show_hudmessage(id, "[Zdrowie: %i | %i%%]^n[Mana: %i | Zloto %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, hpprocent, player_mana[id], player_zloto[id], player_item_name[id], item_durability[id])

Podwójny procent ?

"[Zdrowie: %i | %i%%]

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.11.2016 16:51

 


formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i'",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],ip,player_class[id], player_artefakt[id], player_wytrzymalosc[id], player_mana[id], player_zloto[id]);
}

Składnia polecenia UPDATE:

UPDATE nazwa_tabeli SET kolumna1=wartosc1, kolumna2=wartosc2, kolumnan=wartoscn WHERE warunek AND warunek;

Popraw warunki :)

 

 


xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])

To lepiej wykonać funkcją floatsub https://amxx.pl/doku...a/f942/floatsub

 

 

 


new Float:hpprocent = (float(get_user_health(id)) / float(maxhealth)) * 100.0

Tu tak samo, masz do tego funkcje gotowe.

 

 

 


show_hudmessage(id, "[Zdrowie: %i | %i%%]^n[Mana: %i | Zloto %i]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hp, hpprocent, player_mana[id], player_zloto[id], player_item_name[id], item_durability[id])

Podwójny procent ?

"[Zdrowie: %i | %i%%]

 

Teraz będzie dobrze?

public SaveXP(id) 
{
	if(g_boolsqlOK) 
	{
		if(!is_user_bot(id) && player_xp[id] != player_xp_old[id]) 
		{
			new name[48], ip[32], sid[32], q_command[512];

			get_user_name(id, name, 47);
			get_user_ip(id, ip, 31, 1);
			get_user_authid(id, sid, 31);

			replace_all(name, 47, "'", "\'");

			switch(get_cvar_num("diablo_sql_save")) 
			{
				case 0:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_artefakt[id],player_wytrzymalosc[id],player_mana[id],player_zloto[id],name,player_class[id]);
				}
				case 1:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],player_artefakt[id],player_wytrzymalosc[id],player_mana[id],player_zloto[id],ip,player_class[id]);
				}
				case 2:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],sid,player_artefakt[id],player_wytrzymalosc[id],player_mana[id],player_zloto[id],player_class[id]);
				}
				default:
				{
					formatex(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`agi`='%i', `art`='%i', `wyt`='%i', `mana`='%i', `zloto`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i'",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_agility[id],name,player_artefakt[id],player_wytrzymalosc[id],player_mana[id],player_zloto[id],player_class[id]);
				}
			}

			SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple, "Save_xp_handle", q_command);

			player_xp_old[id] = player_xp[id];
		}
	}
	else sql_start();
}

Ten kod "%0.1f%%" wyświetla:

  • 100.0% 

A ja próbuje osiągnąć:

  • 100%

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 Ogen Dogen

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 261
Wszechwidzący

  • Postów:837
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 22.11.2016 21:06


Ten kod "%0.1f%%" wyświetla:

100.0%

A ja próbuje osiągnąć:

100%

 

Zapytania wyglądają OK. Co do procentów to spróbuj takiej konwersji: https://amxx.pl/topi...8-float-to-num/


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.11.2016 22:12

Gdy chciałem sprawdzić swój silnik, wywala logi:

 

L 11/22/2016 - 22:10:34: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/22/2016 - 22:10:34: [AMXX] Run time error 10 (plugin "DiabloMod.amxx") (native "message_begin") - debug not enabled!
L 11/22/2016 - 22:10:34: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 vanillah

    nie wiem

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:324
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.11.2016 00:29

dodaj debuga, byśmy mogli sprawdzić w której linijce


  • +
  • -
  • 1

Wykonam pluginy, paczki (amxx) kontakt GG: 32263742, Steam: https://steamcommuni...om/id/vankillah

Multi-Head.pl


#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.11.2016 11:01

dodaj debuga, byśmy mogli sprawdzić w której linijce

 

L 11/23/2016 - 10:59:46: Plugin called message_begin with an invalid message id (0).
L 11/23/2016 - 10:59:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DiabloMod.amxx")
L 11/23/2016 - 10:59:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "message_begin")
L 11/23/2016 - 10:59:46: [AMXX]    [0] DiabloMod.sma::write_hud (line 2105)
L 11/23/2016 - 10:59:46: [AMXX]    [1] DiabloMod.sma::CurWeapon (line 1206)

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych