Ty chcesz zmienić model broni czy postaci?
Bo jeśli postaci to natyw dobry ale źle użyty.
Np jeśli model postaci ma nazwę model321 to musi on być umieszczony w /models/player/model321/model321.mdl
Ale używamy to wtedy już tak cs_set_user_model(id, "model321"); ponieważ już jakby to powiedzieć... Samo ustala ścieżkę od /models/player/nazwamodelu/nazwamodelu.mdl
I nie piszemy w tym natywie końcówki .mdl
Natomiast jeśli mówimy o modelu broni robimy to np ja sobie tak zrobiłem w vipie.
Ten kod umieściłem sobie na samej górze a niżej wytłumaczę Ci jak poprawnie zrobić by zmieniało.
Oczywiście możesz sobie ścieżkę od razu do kodu wprowadzić
new const MDL_P_LOM[] = "models/vip/p_lom.mdl";
new const MDL_V_LOM[] = "models/vip/v_lom.mdl";
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_LOM); // Odpowiada za zmiane modelu widzianego z 1 osoby
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_LOM); // Odpowiada za zmiane modelu widzianego z 3 osoby
Niby mógłbyś umieścić owy kod w swoim sklepie ale nie do końca będzie działać bo jeśli ktoś zmieni broń i z powrotem na tą broń gdzie ma być zmieniony model to będzie podstawowy model ustawiony.
A więc robimy tak, dopisujesz ten kod w funkcji plugin_init
register_event("CurWeapon", "event_modele", "be", "1=1") //Ten event wychwytuje moment zmiany broni
I tworzysz sobie funkcje event_modele może się u Ciebie nazywać inaczej to tylko przykład.
Załóżmy że mam na górze stworzoną zmienną stałą czyli coś takiego.
new const MDL_P_M4A1[] = "models/Blantever/p_m4.mdl";
new const MDL_V_M4A1[] = "models/Blantever/v_m4.mdl";
A w funkcji event_modele robimy coś takiego.
public event_modele(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 && ma_m4[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, MDL_V_LOM);
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, MDL_P_LOM);
}
}
Ten warunek oznacza, że wykona się funkcja niżej jeśli ma określoną broń i zmienna jest ustawiona na true a więc na górze pod bibliotekami dodajemy także zmienną.
new bool: ma_m4[33];
Oczywiście możesz sobie zmienić model innej broni, tutaj masz nazwy broni do warunku get_user_weapon oczywiście chodzi o te z przedrostkiem CSW_ czyli w kolumnie "name".
https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/
Powodzenia, starałem się wytłumaczyć najlepiej jak umiem
//EDIT
A i zapomniałem o najważniejszym, w case dajesz taki kod np jeśli zmienna nazywa się ma_m4.
ma_m4[id] = true;
Przykładowe użycie w pluginie zmiany modelu, np tutaj jest, że sprawdza na początku rundy kto ma 6 fragów lub więcej i ustawia wtedy zmienną na true czyli na 1.
przyklad2.sma 742 bajtów 23 Ilość pobrań
przyklad2.amxx
Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 20.10.2016 15:36