Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak ustawić losowy model w tym pluginie?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gasior

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 13.10.2016 00:26

Witam,

 

Mam plugin, w którym po wpisaniu /modele można wybrać jeden z 4 modeli. Chciałbym aby na wstępie na serwer gracz miał wylosowany jeden z tych modeli bez wpisywania /modele. Jak mógłbym to zestawić razem?

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#pragma semicolon 1

#define MENUITEM_DISABLED   (1<<26)

new g_Model[33];

new g_ModelFiles[][][] = {
    {"saperterro", "ctsplinter"},
    {"oranget", "camoct"},
    {"phoenixt", "urbanos"},
    {"viptt", "snowct"}
};

new g_ModelNames[][] = {
    "Model 1",
    "Model 2",
    "Model 3",
    "Model 4"
};

#if ( sizeof g_ModelNames != sizeof g_ModelFiles )
    #error You have to format the g_ModelFiles to the same size as g_ModelNames
#endif

public plugin_init() {
    register_plugin("Modele VIP", "1.0", "Gasior");
    
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
    register_clcmd("say /modele", "modelevip");
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public plugin_precache() {

    new tempfile[128];
    
    for ( new i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        for ( new j = 0 ; j < 2 ; j++ ) {
            formatex(tempfile, 127, "models/player/%s/%s.mdl", g_ModelFiles[i][j], g_ModelFiles[i][j]);
            precache_model(tempfile);
        }
    }
}

public client_connect(id) {
    g_Model[id] = 0;
}

public modelevip(id) {
    if ( ! ( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ) )
        return;
    
    new menu = menu_create( "\yWybierz swoj VIP Model:", "menu_handler" );
    
    new i;
    for ( i = 0 ; i < sizeof g_ModelFiles ; i++ ) {
        new menuitem[64];
        formatex(menuitem, charsmax(menuitem), "\%c%s", g_Model[id] - 1 == i ? 'd' : 'w', g_ModelNames[i]);
        menu_additem(menu, menuitem,_, g_Model[id] - 1 == i ? MENUITEM_DISABLED : 0);
    }
    
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_additem(menu, "Domyslny Model");
    menu_addblank(menu, 0);
    menu_addtext(menu, "Dziekujemy za bycie VIPem na FFA ProjektSpark.pl", 0);
    
    menu_display(id, menu);
}

public menu_handler(id, menu, item) {

    if ( item == MENU_EXIT ) {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    if ( item == sizeof g_ModelFiles )
        g_Model[id] = 0;
    else
        g_Model[id] = item + 1;
    
    resetModel(id);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public resetModel(id) {

    if ( ! is_user_connected(id) )
        return;
    
    new userTeam2, CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
    
    switch ( userTeam ) {
        case CS_TEAM_T: userTeam2 = 1;
        case CS_TEAM_CT: userTeam2 = 2;
    }
    
    if ( g_Model[id] && userTeam2 )
        cs_set_user_model(id, g_ModelFiles[g_Model[id] - 1][userTeam2 - 1]);
    else
        cs_reset_user_model(id);

    return;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych