Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 06.10.2016 18:41

Wie ktoś może jak zrobić własną broń do cs 1.6? Nie chodzi mi o sam skin tylko obrazenia, dodatkowe umiejetnosci np. na PPM, itp.

np. Na Zombie CSO są różne bronie typu Aeolis, Black Dragon Cannon czy Rail Cannon.

Na YT sprawdzałem to tylko o skinach była mowa ...


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.10.2016 09:44

Musisz zrobić model, przypisać dla danej broni, najlepiej niestrzelającej jeśli Twoja broń ma być z goła inna (rakietnica, granatnik etc...) żeby uniknąć blokowania strzałów, następnie obsługa LPM i PPM. W zmiennej globalnej przechowujesz info czy ktoś daną broń ma posiadać.


  • +
  • -
  • 1

#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 09.10.2016 12:18

ty mi tu piszesz ogólnie a ja np. taką broń, jakby zrobić? :

-50 ammo

-dmg, długość przeładowywania jak w ak47 (dźwięk można by na niższy zmienić ...)

-Czarne kule zabierające HP (50HP - 100HP) na PPM (Kula zabiera 1 ammo)

-jakiś ciemny model

-możliwość używania kul podczas przeladowania (jeśli nie jest zużyte całe ammo)

 

jeszcze kilka broni bym dodał ale byś powiedział jak tą zrobić :D


  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 15.10.2016 16:30

https://amxx.pl/topi...e-na-obrażenia/

https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/

 

50 ammo? wykorzystaj p90 zeby sztucznie nie musieć zmieniać ilości amunicji 

jezeli dobrze cie rozumiem z tymi kulami to:

tworzysz enta,ustawiasz mu model,nadajesz predkosc przez velocity_by_aim rejestrujesz dotkniecie,ustawiasz ownera bytu na gracza ktory wystrzelil i przy dotknieciu zadajesz obrazenie np przez

>ExecuteHam(Ham_TakeDamage, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

 

to chyba wszystkie rzeczy potrzebne do napisania takiej broni jak opisałes w poscie wyzej

 


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 16.10.2016 13:09

no to troche pracy będe miał ... najlepiej byłoby jakby był program do robienia broni :P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych