Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu broni od 3 rundy na flagę Z.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nelkaa

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Amelia
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.09.2016 19:19

Witam,

Zrobiłby mi ktoś menu broni na flagę Z, która bedzie się wyświetlać dopiero od 3 rundy dla każdego?

Zestawy :

1. M4A1 + Deagle

2. AK47 + Deagle

3. AWP + Deagle

4. Famas + Deagle

 

Fajnie jakby po wyborze broni wyświetlało się na czacie na zielono "[MiniVIP] Wybrałeś zestaw [nazwa zestawu]. Aby miec wiecej funkcji zakup VIP. Wiecej informacji pod /vip "


Użytkownik Nelkaa edytował ten post 28.09.2016 19:20

  • +
  • -
  • 0

#2 RaS_

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:261
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 28.09.2016 19:52

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Nelkaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Amelia
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.09.2016 19:58

błędy przy kompilacji

[code]include\ham_const.inc(1859) : warning 200: symbol "Ham_DOD_Weapon_PlayerIsWaterSni" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(2628) : warning 200: symbol "Ham_ESF_Weapon_HolsterWhenMelee" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(2697) : warning 200: symbol "Ham_NS_EffectivePlayerClassChan" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(2802) : warning 200: symbol "Ham_NS_Weapon_GetWeaponPrimeTim" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(2826) : warning 200: symbol "Ham_NS_Weapon_GetIsWeaponPrimin" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3271) : warning 200: symbol "Ham_SC_CheckAndApplyGenericAtta" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3320) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_MenuInputPerforme" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3416) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_TimeToStartNextVo" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3448) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_DisableCollisionW" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3456) : warning 200: symbol "Ham_SC_Player_EnableCollisionWi" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3530) : warning 200: symbol "Ham_SC_Weapon_PrecacheCustomMod" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3631) : warning 200: symbol "Ham_TFC_Weapon_GetNextAttackDel" is truncated to 31 characters
include\ham_const.inc(3699) : warning 200: symbol "Ham_OPF_MySquadTalkMonsterPoint" is truncated to 31 characters
vip_menu.sma(45) : error 017: undefined symbol "TEAM_COLOR"
vip_menu.sma(45) : warning 215: expression has no effect
vip_menu.sma(45) : error 001: expected token: ";", but found ")"
vip_menu.sma(45) : error 029: invalid expression, assumed zero
vip_menu.sma(45) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file vip_menu.amx (compile failed).[/code]

Użytkownik Nelkaa edytował ten post 28.09.2016 19:59

  • +
  • -
  • 0

#4 RaS_

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:261
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 28.09.2016 20:03

Masz tu plik .amxx http://www15.zippysh...nX3sC/file.html


  • +
  • -
  • 0

#5 Nelkaa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Imię:Amelia
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 28.09.2016 20:36

PLugin daje menu broni od 1 rundy niektorym ;x


  • +
  • -
  • 0

#6 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 29.09.2016 15:36

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

new g_hMenuWeapons, g_iNumRound;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Weapons Menu", "1.0", "asiap");

	register_event("HLTV", "EventHLTV", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("EventRestartGame", 2, "1=Game_Commencing", "1&Restart_Round_");

	RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "Odrodzenie", 1);

	g_hMenuWeapons = menu_create("Menu broni", "HandleWeaponsMenu");
	menu_additem(g_hMenuWeapons, "M4A1 + Deagle", "weapon_m4a1");
	menu_additem(g_hMenuWeapons, "AK47 + Deagle", "weapon_ak47");
	menu_additem(g_hMenuWeapons, "AWP + Deagle", "weapon_awp");
	menu_additem(g_hMenuWeapons, "Famas + Deagle", "weapon_famas");
	menu_setprop(g_hMenuWeapons, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
}

public EventHLTV()
{
	++g_iNumRound;
}

public EventRestartGame()
{
	g_iNumRound = 0;
}

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || g_iNumRound < 3)
	{
		return;
	}

	menu_display(id, g_hMenuWeapons);
}

public HandleWeaponsMenu(id, hMenu, iItem)
{
	if(!is_user_alive(id) || g_iNumRound < 3)
	{
		return;
	}
 
	switch(iItem)
	{
		case MENU_EXIT:
		{
			return;
		}
		default:
		{
			static iBitAccess, iCallback, i, iBitWeapons[32], iNum, szWeapon[24];
			get_user_weapons(id, iBitWeapons, iNum);
 
			for(i = 0; i < iNum; i++) {
				if(~(CSW_ALL_PISTOLS | CSW_ALL_SHOTGUNS | CSW_ALL_SMGS | CSW_ALL_RIFLES | CSW_ALL_SNIPERRIFLES | CSW_ALL_MACHINEGUNS & 1<<iBitWeapons[i]) || !get_weaponname(iBitWeapons[i], szWeapon, 23))
				{
					continue;
				}
 
				engclient_cmd(id, "drop", szWeapon);
			}

			menu_item_getinfo(hMenu, iItem, iBitAccess, szWeapon, 23, _, _, iCallback);
			fm_give_item(id, szWeapon);
			fm_give_item(id, "weapon_deagle");

			setUserAmmo(id, get_weaponid(szWeapon), 90);
			setUserAmmo(id, CSW_DEAGLE, 35);
		}
	}
}

stock setUserAmmo(id, iWeapon, iAmmo)
{
	static iOffset;
	switch(iWeapon)
	{
		case CSW_M4A1, CSW_FAMAS: iOffset = 380;
		case CSW_AK47: iOffset = 378;
		case CSW_AWP: iOffset = 377, iAmmo = 30;
		case CSW_DEAGLE: iOffset = 384;
		default: return;
	}
	set_pdata_int(id, iOffset, iAmmo);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych